نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 بهمن 1397
ساعت 09:00

نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول آمریکا در سال 2018 بود

0 از 5

موسسه آماری NPD، آمارهای فروش نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ را بالاتر از هر کنسول دیگری اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موسسه تحلیل آماری NPD، مدتی پیش برخی از مهم‌ترین آمارهای مرتبط با صنعت بازی در دوره تعطیلات پایان سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده بود که بر اساس آن، همه کنسول‌های بازی همچنان با رشد در فروش مواجه بودند. در بین کنسول‌ها نیز نینتندو سوییچ بود که عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی آمریکا در تعطیلات پایان سال را از آن خود کند. با در نظر گرفتن این خبر، NPD به تازگی آمارهای کلی‌تر و مربوط به تمام سال ۲۰۱۸ را نیز در حوزه صنعت گیم منتشر کرده، که در اینجا نیز یک بار دیگر، شاهد اقبال و موفقیت بیشتر برای کنسول هیبریدی نینتندو هستیم.

براساس گزارش جدید، کنسول نینتندو سوییچ در هر دو حالت کلی «بالاترین فروش فیزیکی» و «بالاترین سود خالص از فروش» به عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال ۲۰۱۸ آمریکا معرفی شده است. به علاوه، سوییچ در موفقیتی دیگر، اینک بیشترین سود کسب شده برای یک کنسول بازی در طول یک سال را در طول تاریخ این صنعت به دست آورده، که در این زمینه حالا بالاتر از رکوردهای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۵ قرار می‌گیرد. در مجموع نیز از کنسول سوییچ، به عنوان بازیگر اصلی صنعت گیم در حوزه سخت‌افزاری در سال ۲۰۱۸ یاد شده است. شما در ادامه متن پست Mat Piscatella، تحلیلگر حوزه بازی در NPD را شاهده می‌کنید:

نینتندو سوییچ سال ۲۰۱۸ را به عنوان پرفروش‌ترین پلتفرم سخت‌افزاری گیمینگ هم از نظر تعداد فروش و هم از نظر سودآوری به پایان رساند. تعداد واحدهای فروخته شده و درآمد کسب شده برای نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸، از زمان پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۵ بالاترین آمارها برای هر نوع پلتفرم سخت‌افزاری این صنعت در تاریخ بوده است.

در بخش‌های دیگر آماری، سال ۲۰۱۸ یکی از درخشان‌ترین سال‌ها در صنعت گیم بوده که به گواه گزارش‌ها، در این سال فروش مجموع کنسول‌ها، بالاترین میزان از سال ۲۰۰۹ (تقریبا در کل یک دهه گذشته) بوده است. این آمارها نیز رشد فروش برای همه کنسول‌های بازی را نشان می‌دهد که یک خبر خوب برای کل صنعت بازی است. درنهایت نیز همه این آمارهای خوب، با تحلیل‌های دیگری در تقابل قرار می‌گیرد؛ جایی که قبلا پیش‌بینی شده بود سال ۲۰۱۸ می‌تواند آخرین سال برای عملکرد عالی کنسول‌های نسل هشتمی باشد، چون با از راه رسیدن خبرهای بیشتر و درنهایت رونمایی از کنسول‌های نسل نهمی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در طول سال ۲۰۱۹ با افت فروش مواجه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.