نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 19:00

نسخه جدید و متفاوتی از بازی Titanfall امسال عرضه خواهد شد

الکترونیک آرتز از عرضه نسخه جدید و متفاوت Titanfall در سال جاری خبر داد.

0 از 5

بازی Apex Legends محصول بتل رویال و جدید استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) محسوب می‌شود که در دنیای تایتان فال جریان دارد و به تازگی، به صورت رایگان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. به دنبال عرضه این بازی، استودیو در بیانیه‌ای تایید کرد که Titanfall 3 در دست ساخت نیست و تیم توسعه دهنده تمام تمرکز خود را روی بازی Apex Legends گذاشته است. با این حال امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، با خبر شدیم که نسخه جدید و متفاوتی از بازی تایتان فال برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

«وینس زامپلا»، مدیرعامل ریسپاون اینترتیمنت در توییتر خود اعلام کرد که این استودیو، علاوه بر اینکه در حال کار بر روی محتویات جدید برای Apex Legends و گوش دادن به بازخورد‌های بازیکنان نسبت به آن است، همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه Titanfall‌های دیگر است. زامپلا گفت:

ما همچنین در حال کار روی تایتان فال دیگری هستیم که قرار است در سال جاری عرضه شود. ما عاشق انجام آزمایش در این دنیای دیوانه هستیم!

به دنبال‌ صحبت‌های زامپلا و در جریان کنفرانس گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز برای سه ماهه سوم، یکبار دیگر به این موضوع اشاره و تایید شد که این کمپانی در کنار کار بر روی پروژه‌های فعلی و آینده خود، شور و اشتیاق زیادی نیز برای رشد و توسعه بازی Apex Legends و همچنین، خلق تجربه‌های مرتبط با تایتان فال دارد. «اندرو ویلسون»، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز پیرامون همین موضوع در کنفراس گزارش مالی شرکت اعلام کرد:

تیم توسعه دهنده استودیو Respawn یک برنامه قوی برای بازی Apex Legends دارد که طرفداران را برای مدت‌ها درگیر این بازی نگه خواهد داشت. در کنار رشد و تکامل این بازی به عنوان یک سرویس پویا، استودیو Respawn همچنین برنامه‌ای برای عرضه یک بازی ویژه در سال جاری در نظر دارد که یک تجربه جدید در دنیای تایتان فال محسوب می‌شود. جزییات بیشتر پیرامون این بازی طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

این بازی جدید لزوما نمی‌تواند به معنی عرضه نسخه جدید از سری اصلی بازی‌های Titanfall‌ باشد. با توجه به این که استودیو سازنده ساخت بازی Titanfall 3 را تکذیب کرده است، به نظر می‌رسد که با یک پروژه مستقل و کوچک‌تر طرف خواهیم بود که ممکن است برای پلتفرم موبایل برنامه‌ریزی شده باشد. در کنار تایتان فال جدید، استودیو ریسپاون روی دو عنوان دیگر نیز کار می‌کند؛ بازی Star Wars: Jedi Fallen Order که انتظار می‌رود در فصل پاییز سال جاری عرضه شود و یک پروژه واقعیت مجازی که هنوز هیچگونه اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.