نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 18:00

بازی Kingdom Hearts 3 رکورد فروش مجموعه را شکست

بیش از پنج میلیون نسخه از بازی Kingdom Hearts 3 به فروشگاه‌ها ارسال شده است

0 از 5

بازی Kingdom Hearts 3 به تازگی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده است و توانسته نمرات فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدین وبسایت‌های مطرح دنیا دریافت کند. به دنبال این موفقیت، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، اولین جزییات از آمار مربوط به فروش این بازی را به اشتراک گذاشته است.

طبق اعلام این شرکت ژاپنی، تاکنون بیش از پنج میلیون نسخه از بازی Kingdom Hearts 3 به فروشگاه‌های سراسر دنیا ارسال شده است. این آمار که مربوط به هر دو نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی از بازی می‌شود، این نسخه را به رکورد سریع‌ترین فروش مجموعه می‌رساند. گفتنی است این آمار تعداد نسخه‌های دقیق فروش رفته به مشتریان نیست و فقط شامل نسخه‌های ارسال شده می‌شود اما با تمام این‌ها، باز هم رقم فوق‌العاده‌ای برای هفته اول یک بازی در بازار محسوب می‌شود.

فروش زیاد بازی Kingdom Hearts 3، با توجه به این عده بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند، دور از ذهن نبود. بازی Kingdom Hearts 2 نزدیک به ۱۳ سال پیش برای کنسول پلی‌استیشن ۲ عرضه شد و طرفداران مدت زمان زیادی را برای پایان داستان این سه گانه به انتظار نشسته‌اند. البته خلا این فاصله طولانی با عرضه نسخه‌های فرعی Kingdom Hearts: Birth by Sleep در سال ۲۰۱۰ و Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance در سال ۲۰۱۲ میلادی، کمی پر شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.