نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 27 بهمن 1397
ساعت 15:56

Planetside Arena دوباره تأخیر خورد

هزینه‌ی پیش‌خرید‌ بازی به مشتریان برگردانده می‌شود

0 از 5

شرکت Daybreak Games خبر تأخیر دوباره‌ی نسخه‌ی PC عنوان Planetside Arena، ورژن بتل‌رویال این شوتر علمی‌-تخیلی عظیم را تأیید کرد.

قرار بر این بود که Early Access این عنوان در ماه ژانویه در دسترس قرار بگیرد که این تاریخ به ماه مارس تغییر پیدا کرد؛ نسخه‌ی کامل بازی نیز حالا قرار است تابستان امسال همزمان برای PC و PS4 عرضه شود و هزینه‌ی پیش‌خرید بازی نیز به خریداران بازگردانده می‌‍شود.

اول از همه، از همه‌ی کسانی که طی چند هفته‌ی گذشته در بتای محدودمان شرکت کردند بی‌نهایت ممنونم؛ نظراتتان برای تیممان به عنوان بازخورد مستقیم و بامعنی درباره‌ی گیم‌پلی برایمان بسیار مهم بودند. هیچ راهی برای قدردانی زحمات و زمانی که گذاشتید و در تست بازی و بهبود آن به ما کمک کردید نمی‌دانم!

پس از بررسی‌های فراوان، تصمیم گرفتیم تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی PC بازی را به تأخیر بیندازیم و آن را در تابستان سال جاری، همزمان روی PC و PS4 منتشر کنیم. Planetside Arena در ذهن ما همیشه راهی برای تجربه‌ی گیم‌پلی حماسی پلنت‌ساید بوده، همراه Combined Arms (جنگ‌هایی که افراد پیاده‌نظام در کنار هواپیماها و وسایل نقلی زرهی می‌جنگند) و بخش‌های چندنفره عظیم. به عقیده‌ی ما، عرضه‌ی بهترین حالت ممکن پلنت‌ساید رو هر دو کنسول و در حالی که تمامی این ویژگی‌ها را داشته باشد به هر حالت دیگری ارجحیت دارد.

با توجه به این مسئله، قرار است هزینه‌های تمام پیش‌خریدها نیز بازگردانده شوند. قصدمان این است که از طریق برنامه‌ی آزمایشی بتا، توسعه‌ی بازی را ادامه و بهبود دهیم و برای عرضه‌ی مولتی‌پلتفرم بازی در تابستان آماده شویم. اطلاعات بیشتری را نیز به زودی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

هنوز مشخص نشده که آیا امکان بازی کردن به صورت Cross-Platform بین PC و PS4 وجود دارد یا نه؛ پلنت‌ساید 2 از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کرد اما با توجه به محبوبیت روزافزون این قابلیت و برداشته شدن موانع سر راهش، انتظاری دور از ذهن نیز نخواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.