نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 بهمن 1397
ساعت 13:00

پیشرفت‌ها از بتای بسته The Division 2 به بتای باز منتقل نمی‌شوند

همه بازیکنان بتای عمومی The Division 2، بازی را در سطحی یکسان شروع می‌کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت و استودیو Massive Intertainment، مدتی پیش یک دوره بتای محدود و بسته آزمایشی برای The Division 2 برگزار کردند که با توجه به استقبال مناسب، اعلام شد که در آینده‌ای نزدیک قصد برگزاری یک بتای عمومی از این بازی را هم دارند. این شرکت درباره دوره عمومی پیش رو، به تازگی گفته که بازیکنان بایستی همه چیز را از صفر شروع کنند و پیشرفت‌های کسب شده در دوره بتای خصوصی، به بتای عمومی منتقل نمی‌شود.

گزارش جدید براساس حساب رسمی توییتری بازی و در پاسخ به یکی از بازیکنان داده شده که در جریان آن، Yannick Banchereau مدیر محتوایی این بازی در استودیو Massive، رسما تایید کرد که هرگونه پیشرفت کسب شده بازیکنان از دوره بتای بسته The Division 2، قرار نیست در بتای عمومی بازی که چند هفته دیگر برگزار می‌شود قابل استفاده باشد. در این رابطه که محتواها و دیتاهای این دو دوره یکسان است یا شاهد تغییر هستیم، هنوز به صورت رسمی چیزی فاش نشده، ولی به احتمال زیاد این دو دوره درنهایت محتواهای یکسانی خواهند داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، و حضور بازیکنانی که در بتای خصوصی موفق به شرکت در دوره نشده بودند، به نظر کاملا منطقی است که همه بازیکنان حاضر در آدوره جدید، با سطحی یکسان بازی را شروع کنند.

پیرامون بتای بسته، در مجموع میانگین بازخوردهای خروجی طرفداران کاملا مثبت بوده و ارتقاها و اضافه شدن گجت‌ها و روش‌های جدید بازی به نسبت نسخه اول، با استقبال گسترده‌ای مواجه بوده است. این بازی در واقع اکثر المان‌های مثبت معرفی شده در بازی اول را با بهبودها و ارتقاهای مضاعف، در خودش شامل می‌شود. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌ها در بازی اول یعنی بخش دارک زون، در بازی جدید شامل سه محوطه مجزا و با کارکردهای متفاوت خواهد بود که درباره این تغییر، تاکنون طرفداران بسیار راضی به نظر می‌رسند. بخش کمپین داستانی بازی نیز حالا حدود ۴۰ ساعت طول خواهد داشت و گفته شده که محتواهای پس از عرضه و Endgame بازی، بسیار گسترده‌تر و معنی‌دارتر شده است.

بتای عمومی این بازی، قرار است از روز ۱ مارس شروع و تا ۴ مارس (۱۰ تا ۱۳ اسفند) پیگیری شود. خود بازی «تام کلنسی دیویژن 2» نیز قرار است حدود ۱۰ روز بعد، یعنی ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر وارد بازار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.