نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 01 اسفند 1397
ساعت 09:00

نسخه PS4 بازی Left Alive گلد شد

همزمان با خبر گلد شدن Left Alive، گیم‌پلی طولانی هم از بازی به نمایش درآمد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس در جریان یک لایواستریم جدید، پس از نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی «Left Alive»، رسما اعلام کرده که مراحل ساخت این بازی در پلتفرم پلی‌استیشن 4 به پایان رسیده است. در این زمینه، نسخه کامپیوتر این بازی همچنان به کار بیشتری احتیاج دارد.

کمپانی Square Enix به تازگی و در جریان یک رویداد لایواستریمی موسوم به «Left Alive live show vol.2»، اطلاعات مهمی از روند ساخت، توضیحات درباره داستان و شخصیت‌ها و ... را درباره این بازی به اشتراک گذاشته است. همچنین در جریان این نمایش، سازندگان فاش کردند که نسخه PS4 بازی نیز گلد شده است. گفتنی است که Left Alive، از ابتدا قرار بود که تنها برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود و به این ترتیب، مراحل ساخت بازی برای پلتفرم دیگر کمی بیشتر زمان نیاز دارد. البته به گفته سازندگان، این هم چندان زمانبر نیست و پیش‌بینی می‌کنند که نسخه PC، در ژاپن با فاصله چند روز نسبت به PS4 وهمزمان با انتشار نسخه غربی بازی عرضه می‌شود. با در نظر گرفتن گلد شدن فرایند ساخت بازی، حالا سازندگان تا روز عرضه رسمی به کار روی آن ادامه می‌دهند، و آپدیت احتمالی برای رفع مشکلات در روز اول انتشار در دسترس قرار می‌گیرد.

Square Enix البته در جریان لایواستریم اخیر، به نکات بسیار بیشتری اشاره کرده است که در یکی از مهم‌ترین این موارد، آن‌ها بخش‌هایی از گیم‌پلی از مرحله ششم بازی را به نمایش گذاشتند. این نمایش که از دقیقه ۱۹:۳۲ به بعد قابل مشاهده است، شامل سکانس‌های فوق‌العاده‌ای است که تاکنون از این بازی دیده نشده بود. این نمایش، پس از درخواست‌های کاربران و اینکه با پیشرفت در مراحل شاهد چه میزان سخت‌تر شدن بازی هستیم در استریم وارد شد. نکته دیگر درباره این نمایش، پیشرفته‌تر شدن هوش‌مصنوعی دشمنان در مقایسه با نمایش‌های اولیه از این بازی است. در Chapter 6، بازیکن کنترل شخصیت Mikhail را در اختیار دارد که در یک ساختمان، با تعداد زیادی محافظ NPC حضور دارد. این شخصیت ابزارهای مختلفی برای مواجه شدن با دشمنان دارد و به نظر، وزن تجهیزات حمل شده نیز روی شخصیت و گیم‌پلی اثرگذار است.

در هر صورت، این مرحله بسیار سخت به نظر می‌رسد و Miki Yanagi به عنوان یکی از بازیگران این بازی، در حین تجربه در دقیقه ۲۸:۱۰ می‌میرد. این بازیگر ادعا کرده که Kingdom Hearts III را به صورت ۱۰۰٪ تکمیل کرده، و گرچه مشخص است که تسلط زیادی روی بازی دارد، ولی او نیز به سخت بودن طراحی مرحله اعتراف می‌کند. در هر صورت، این یک نمایش طولانی از گیم‌پلی بازی است و تا دقیقه ۵۱:۰۰ شاهد چیزهای بیشتری از مرحله ششم بازی هستیم.

یکی دیگر از بخش‌های جالب لایواستریم، آنباکسینگ نسخه Ultimate edition و ژاپنی بازی است که از ۱:۰۶:۰۰ به بعد در ویدیو دیده می‌شود، و شامل یک آرت بوک امضاشده توسط Yoji Shinkawa هم هست که ظاهرا ۸۰ صفحه دارد.

نسخه PS4 بازی Left Alive قرار است در روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در ژاپن، و ۵ مارس (۱۴ اسفند) در غرب نیز هر دو نسخه پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر این بازی عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.