نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 01 اسفند 1397
ساعت 13:00

Square Enix برای E3 2019 چندین عنوان جدید معرفی خواهد کرد

اسکوئر انیکس برای E3 2019 تعدادی بازی جدید معرفی خواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس به تازگی گفته که آن‌ها قصد دارند برای رویداد E3 2019، چند عنوان مختلف معرفی کنند.

پیرامون این شرکت، البته Square Enix یکی از معدود ناشران بزرگ صنعت بازی است که همیشه مفهوم تاریخ عرضه محصولات معرفی شده خودش را به سخره می‌گیرد. ما مدتی پیش، گرچه شاهد انتشار بازی Kingdom Hearts 3 بودیم، ولی نباید فراموش کرد که موعد معرفی این بازی حدود شش سال پیش بود. یا بازی Final Fantasy 15 هم هست که درواقع یک دهه بعد از رونمایی رسمی بازی منتشر شد. Final Fantasy 7 Remake هم یک مثال دیگر از این دست است که اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و بعد از ۴ سال، هنوز مشخص نیست قرار است در چه زمانی وارد بازار شود. این روند روتین و البته سنتی که میان معرفی و عرضه برخی بازی‌های اسکوئر انیکس وجود داشته، گاهی نیز باعث می‌شود که طرفداران برای هیجان‌زده شدن سریع کمی بیشتر صبر کنند.

همین شرایط، درباره بازی‌های دیگر این شرکت نیز صادق است و طرح این مسئله، که واقعا چه زمانی امکان تجربه بازی‌های معرفی شده اسکوئر به وجود می‌آید. در هر صورت اخیرا اسکوئر انیکس، وعده معرفی چندین عنوان جدید برای E3 امسال را داده است. Yosuke Matsuda رئیس شرکت اسکوئر انیکس گفت:

من در حال حاضر خیلی نمی‌توانم وارد جزئیات شوم، ولی معتقد هستم که قادر خواهیم بود چندین رونمایی و اطلاعیه از عناوین جدید برای E3 امسال داشته باشیم.

مدیرعامل Square Enix، این صحبت‌ها را در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در ارتباط با سال مالی فعلی میلادی گفت و با در نظر گرفتن این موضوع، و اینکه بحث‌ها درباره پیش‌بینی از سودهای حاصل شده در همین سال است، می‌توان این احتمال را داد که بازی‌های در صف معرفی قرار هستند با فاصله کوتاهی عرضه شوند؛ اتفاقی که البته در تاریخ این شرکت بسیار کم‌سابقه است. در هر صورت اگر این طور باشد، ما شاهد معرفی چند بازی جدید از Square Enix برای E3 هستیم که موعد عرضه آن‌ها هم در ادامه سال مالی بعدی خواهد بود.

این شرکت مدتی پیش بازی Kingdom Hearts 3 را عرضه کرد که با بازخوردهای بسیار خوبی هم مواجه شد. Square Enix تا چند هفته دیگر، بازی Left Alive را نیز در صف عرضه دارد؛ عنوانی که اخیرا فاش شد که فرایند ساخت آن نیز به پایان رسیده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.