نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 اسفند 1397
ساعت 16:00

ماد نیو گیم پلاس AC Odyssey هفته آینده منتشر می‌شود

یوبی سافت آپدیت بعدی بازی Assassin’s Creed Odyssey را هفته بعد منتشر می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اخیرا وعده داده که ماد New Game Plus بازی Assassin’s Creed Odyssey، تا هفته آینده در دسترس دارندگان قرار می‌گیرد. گفتنی است که این ماد، احتمالا همراه با آپدیت شماره ۱.۱.۴ بازی عرضه می‌شود.

یوبی‌سافت ماه‌ها پس از اعلام اولیه، بالاخره چند هفته پیش رسما اعلام کرد که طرفداران می‌توانند «به زودی» شاهد انتشار ماد «نیو گیم پلاس» برای بازی AC Odyssey باشند. براساس این خبر، این شرکت در واقع قرار بود آپدیت جدید را در ماه فوریه منتشر کند، ولی با در نظر گرفتن اینکه ماه فوریه به روزهای پایانی خودش نزدیک می‌شود و همچنان خبری از گزارش تکمیلی یوبی‌سافت نیست، ابهاماتی درباره انتشار به موقع این بروزرسانی ایجاد شده بود. این موضوع هم حالا باعث شده تا طرفداران سوال خود را صفحه رسمی توییتری بازی مطرح کنند. در این ارتباط، یک نماینده یوبی‌سافت در پاسخ گفته که طرفداران نباید نگران نباشند چون تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده، و آپدیت در همین ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

این نماینده، البته به تاریخ دقیقی هم اشاره نکرده است و ما صرفا می‌دانیم که از حالا، آپدیت بعدی این بازی در «هفته آینده» منتشر می‌شود. این بروزرسانی نسخه 1.1.4 بازی خواهد بود که در یکی از مهم‌ترین تغییرات، ویژگی New Game Plus را به بازی اضافه می‌کند. دنبال کردن بازی از طریق این ماد معمولا به معنای از سر گرفتن داستان بازی از نقطه شروع، اما با حفظ پیشرفت‌ها و مهارت‌های کسب شده در تجربه مرتبه قبل کمپین اصلی خواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه بازی در ابتدای کمپین داستانی اجازه انتخاب میان دو شخصیت مرد یا زن را می‌دهد، به نظر می‌رسد که این حالت بهترین روش برای تجربه مجدد داستان این بازی، این بار با یک شخصیت متفاوت باشد.

بازی «اساسینز کرید اودیسه»، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.