نویسنده: فرشاد یکشنبه، 19 اسفند 1397
ساعت 21:40

پروسه‌ی ساخت بازی Forza Motorsport 8 در مراحل ابتدایی بسر می‌برد

استودیوی ترن 10: مراحل ساخت بازی Forza Motorsport 8 شروع شده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «دن گرینوالت» (Dan Greenawalt) به عنوان یکی از کارگردانان پروژه‌ی استودیوی «ترن 10» (Turn 10) اخیراً تایید کرده است که پروسه‌ی ساخت بازی Forza Motorsport 8 در مراحل ابتدایی بسر می‌برد؛ این موضوع احتمالاً بدین معنی است که به این زودی‌ها شاهد نسخه‌ی جدید بازی Forza Motorsport 8 نخواهیم بود.

نکته‌ی جالب در صحبت‌های گرینوالت، این است که ظاهراً آن‌ها قصد دارند که روند توسعه‌ی عنوان جدید خود را تغییر داده و بدنبال اعمال نظر طرفداران در بازی خود هستند، او در این رابطه اعلام کرد:

در گذشته، مراحل ابتدایی تولید یک عنوان را بصورت مخفیانه پشت سر می‌گذاشتیم؛ در واقع این مراحل با استفاده از تفکرات داخلی تیم سازنده توسعه داده می‌شدند، اما اینبار قصد داریم که روش خود را تغییر دهیم. این بار قصد داریم که مراحل ساخت بازی خود را، از ابتدا با استفاده از نظر طرفداران جلو ببریم.

خبر خوب این است که تمام تمرکز تیم ما برروی ساخت این پروژه‌ی جدید معطوف شده و قصد داریم که آن را به شیوه‌ی جدیدی بسازیم؛ می‌خواهیم که بازیکنانمان در این راه ما را یاری دهند و بخشی از مراحل ساخت باشند.

آخرین نسخه از مجموعه بازی Forza Motorsport، در سال 217 برای پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه شد؛ این عنوان امتیاز 8.4 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد؛ قاسم ممتاز در مورد این بازی نوشت:

در Forza Motorsport 7 باید راننده بود. باید با انواع مختلف خودرو از اتومبیل‌های فوق سریع فرمول وان گرفته تا کشنده‌های قدرتمند به همان خوبی رانندگی کرد که با سوپر اسپرت‌های آلمانی و پر مصرف‌های آمریکایی. باید با هر شرایط آب و هوایی هماهنگ بود و سبک رانندگی را بسته به شرایط آب و هوا، خشک یا لغزندگی جاده و تاریک و روشن بودن هوا تغییر داد. فورزا موتور اسپرت 7 تمام تلاشش را می‌کند تا راننده‌ی درون من و شما و تمام علاقه‌مندان به بازی‌های ژآنر ریسینگ و اتومبیل‌رانی، جدا از بحث سن و سال و جنسیت، مجال خودنمایی پیدا کند.

فرشاد | اخبار | 10/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.