نویسنده: فرشاد یکشنبه، 19 اسفند 1397
ساعت 22:10

جزئیات جدیدی در مورد بازی Sekiro: Shadows Die Twice اعلام شد

نسخه‌ی PS4 Pro بازی Sekiro: Shadows Die Twice با کیفیت 1080p اجرا می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گرچه اخیراً سایت VG247 در گزارشی اعلام کرده بود که شرکت «اکتیویژن» (Activision)، قصد ندارد نسخه‌هایی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice را بصورت زودهنگام برای بررسی، بدست سایت‌ها و منتقدین برساند، اما بدون تردید با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این عنوان، باید در انتظار انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

اخیراً موسسه «دیجیتال فوندری» (Digital Foundry) جزئیات جدیدی را در مورد بازی Sekiro: Shadows Die Twice به اشتراک گذاشته است. براساس گزارش این موسسه، نسخه‌ی PS4 Pro این بازی، بصورت نیتیو با کیفیت 1080p (نه با کیفیت 4K) اجرا شده و نرخ فریم آن بصورت Unlocked بوده است؛ این گزارش اعلام می‌دارد که این بازی در بیشتر موارد، نرخ فریمی در حدود 40 تا 60 فریم بر ثانیه داشته و در مواردی که عملکرد دستگاه بالا بوده، نرخ فریم به 30 کاهش یافته است. نکته‌ی قابل توجه در مورد گزارش دیجیتال فوندری، این است که بررسی‌های آن‌ها براساس نسخه‌ی پایه‌ای بازی بوده و احتمال اینکه در نسخه‌ی نهایی، شاهد پشتیبانی بازی از کیفیت 4K باشیم، وجود خواهد داشت.

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice، در تاریخ 22 مارس (برابر با دوم فروردین ماه سال 1398) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 10/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.