نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 19 اسفند 1397
ساعت 13:00

فهرست تروفی‌های Sekiro: Shadows Die Twice فاش شد

اخیرا فهرست کامل تروفی‌های قابل کسب در Sekiro Shadows Die Twice فاش شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کم‌تر از دو هفته مانده تا عرضه بازی موردانتظار Sekiro: Shadows Die Twice، اخیرا فهرست کامل تروفی‌های قابل کسب این بازی در پلتفرم پلی‌استیشن 4 فاش شده است. این گزارش به همراه تصاویری از تروفی لیست این بازی نیز هست که بر این اساس، بازیکنان در مجموع امکان کسب ۳۴ تروفی در Sekiro را دارند.

این لیست که اولین بار توسط یک کاربر Reddit به نام  DeftonesBandPSN فاش شده، نشان می‌دهد که در بازی Sekiro: Shadows Die Twice امکان کسب ۳۳ تروفی به همراه یک تروفی پلاتینیوم وجود دارد. لیست همچنین ۴ تروفی طلایی، ۱۱ تروفی نقره‌ای و ۱۸ تروفی برنزی را هم نشان می‌دهد. گفتنی است که از این میان تعدادی تروفی مخفی و مرتبط با داستان نیز دیده می‌شود که به جهت عدم اسپویل مخفی هستند. با در نظر گرفتن این لیست، همچنین می‌توان حدس زد که تعداد باس‌های این بازی ۱۳ مورد باشد که احتمالا اهمیت زیادی برای طرفداران عناوین فرام‌سافتور دارد. به عنوان مقایسه و درصورتی که این تعداد درست باشد، این بازی را می‌توان با بلادبورن (Bloodborne) با ۱۷ باس‌فایت و همچنین آخرین نسخه از سری دارک سولز (Dark Souls) که ۱۹ باس‌فایت داشت مقایسه کرد. البته این موضوع درباره Sekiro هنوز رسما فاش نشده ولی براساس تروفی‌ها می‌توان این حدس را مطرح کرد. شما در ادامه تصاویری از تروفی لیست بازی Sekiro: Shadows Die Twice را مشاهده می‌کنید.

sekiro trophy 22sekiro trophy 22

همچنین اگر فرمول عناوین قبلی فرام‌سافتور در بازی جدید نیز رعایت شود، در بازی سکیرو نیز احتمالا برخی باس‌فایت‌ها به صورت انتخابی و غیراجباری خواهند بود. غیر از این موضوعات، فهرست تروفی‌های لیک شده احتمالات جالبی هم درباره پایان‌بندی بازی ایجاد می‌کند که در مهم‌ترین نکته، ظاهرا بازی ۴ نوع پایان خواهد داشت. در این ارتباط البته قبلا هم هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) فاش کرده بود که بازی از پایان‌های چندگانه برخوردار است؛ موضوعی که حالا با توجه به تروفی لیست لیک شده، این پایان‌ها احتمالا ۴ مدل هستند.

با در نظر گرفتن نکات مطرح شده و همچنین سابقه فرام‌سافتور در عناوین قبلی، به نظر در بازی سکیرو نیز برای کسب تروفی پلاتینیوم نیاز به تکمیل چندباره بازی باشد. این موضوع خصوصا برای بازیکنانی که قصد تجربه بازی در سخت‌ترین درجه را دارند نیز می‌تواند یک عامل انگیزشی مهم تلقی شود. شما می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل و همراه با توضیحات تروفی‌ها (مخفی و غیر مخفی) به ردیت مراجعه کنید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice کم‌تر از دو هفته دیگر، در روز ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.