نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 20 اسفند 1397
ساعت 13:00

سازندگان Division 2 نیز موفق به دیدن دمو Death Standing شدند

سازندگان بازی دیویژن 2 در ژاپن، موفق به دیدن دموی خصوصی دث استرندینگ شدند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برخی از اعضای تیم سازندگان بازی The Division 2، اخیرا از استودیو کوجیما پروداکشنز بازدید کردند و هیدئو کوجیما نیز دموی بازی موردانتظار Death Stranding را برای آن‌ها نمایش داده است.

در چند ماه اخیر، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) سفر جالبی به اروپا و بازدید از دو استودیو گوریلا گیمز و رمدی داشت و در این ملاقات‌ها، او یک نسخه گیم‌پلی دمو دو ساعته از بازی درحال توسعه تیمش یعنی «دث استرندینگ (Death Stranding)» را به اعضای آن دو استودیو نشان داد. Death Stranding به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 با المان‌های سوم شخص و جهان‌باز، از زمان معرفی حدود ۳ سال پیش، تاکنون برای همه طرفداران مجهول باقی مانده و برای همین نیز نمایش خصوصی گیم‌پلی این بازی خبر جذابی برای آن‌ها است. بعد از ملاقات‌های اخیر، ظاهرا حالا نوبت دیگر بازیسازان است که این بار آن‌ها برای بازدید از کوجیما پروداکشنز به ژاپن بروند، چون سازندگان بازی نزدیک به عرضه The Division 2به تازگی همین کار را کرده‌اند.

برخی از اعضای تیم The Massive Entertainment که تا چند روز دیگر عنوان شدیدا موردانتظار The Division 2 نیز از آن‌ها عرضه خواهد شد، در بازدید از استودیو کوجیما پروداکشنز موفق به دیدن دموی بازی دث استرندینگ شده‌اند، و البته طبق معمول و مشابه دیگر افرادی که تاکنون این بازی را دیدند، آن‌ها نیز چیزی جز تحسین درباره بازی نمی‌گویند. در این زمینه، جولین گریتی (Julian Gerighty) کارگردان خلاق بازی دیویژن 2، از دث استرندینگ به عنوان یک بازی که «هرگز کهنه نمی‌شود» یاد کرده است. او در این زمینه در حساب شخصی توییتری خود نوشت:

در تمام مدتی که مشغول ساخت بازی The Division 2 بودیم، ما کارهای بسیار بسیار فوق‌العاده و زیادی انجام دادیم و البته از جانب بسیاری از بازیسازان دیگر هم مورد حمایت واقع شدیم.

یک تشکر بسیار ویژه از هیدئو کوجیما که از ما در استودیو زیبای خود استقبال کرد، و به ما بازی فوق‌العاده بی‌نظیر Death Stranding را نشان داد. باور کنید این یک بازی فوق‌العاده‌ای است که هیچ چیز حتی زمان نیز آن را کهنه نمی‌کند.

این صحبت‌ها در ادامه همه تحسین‌هایی هست که تاکنون این بازی از جانب افرادی که آن را به شکل خصوصی دیده‌اند دریافت کرده است. به این ترتیب، آنچه که کاملا قطعی به نظر می‌رسد این است که هرکسی که دموی خصوصی این بازی را دیده با یک اثر انقلابی مواجه بوده و این هم تفاوتی ندارد که بازیسازان حرفه‌ای یا فیلمسازان خارج از صنعت گیم این دمو را دیده باشند. با وجود همه این‌ها، آنچه که مهم‌تر به نظر می‌رسد نظر طرفداران خواهد بود که بازی در درجه اول برای آن‌ها ساخته می‌شود؛ طرفدارانی که هنوز بسیاری از جنبه‌های بازی برای آن‌ها در ابهام کامل قرار دارد.

بازی دث استرندینگ، هم‌اکنون توسط کوجیما پروداکشنز در دست ساخت است، و در تاریخی نامشخص برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. در این ارتباط، اخیرا در بازی‌مگ خواندید که کوجیما گفته بود این بازی همچنان به زمان بیشتری برای عرضه احتیاج دارد. همچنین بازی The Division 2 نیز در روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) برای پلتفرم‌‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.