نویسنده: فرشاد دوشنبه، 20 اسفند 1397
ساعت 14:00

بن شدن 355 هزار نفر در بازی Apex Legends

تقلب منجر به بن شدن 355 هزار در بازی Apex Legends شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی «ریسپاون» (Respawn) اخیراً در سایت ردیت تایید کرد که از تاریخ 8 مارس، 355 هزار نفر از کاربران نسخه‌ی PC بازی Apex Legends را بدلیل تقلب بن کرده است.

برخی از بازیکنان نسخه‌ی PC عنوان Apex Legends، از طریق نرم افزار Easy-Anti-Cheat، موفق به انجام تقلب‌هایی در این بازی شدند اما استودیوی ریسپاون از زمان آگاهی، اقدام به بن نمودن این بازیکنان نمود؛ این استودیو اعلام کرد:

نسبت به تقلب در بازی Apex Legends بسیار هوشیاریم و با آن مبارزه می‌کنیم. موضوع تقلب برای ما امری جدی است و می‌خواهیم این عنوان برای تمامی کاربران سالم باشد.

براساس اعلام این استودیو، آن‌ها در حال کار برروی یک ابزار تشخیص تقلب هستند اما قصد ندارند که برنامه‌های خود را بصورت عمومی اعلام کنند:

در مورد برنامه‌های خود بسیار محتاط خواهیم بود، چراکه متقلبین بسیار هوشیارند و نمی‌خواهیم که از برنامه‌های ما مطلع شوند.

این استودیو اعلام کرد که در حال مذاکره با تیم‌های مرتبط با تقلب شرکت الکترونیک آرتز بوده و همچنین در حال ایجاد گروهی داخلی است؛ آن‌ها همچنین قصد دارند تا برنامه‌ای جهت گزارش عملکرد ناهنجار در بازی Apex Legends ارائه کنند. در بخش دیگری از گزارش ریسپاون آمده است که آن‌ها از اسپم بازیکنان در زمان انتخاب کاراکتر و سپس غیرفعال شدنشان آگاهی دارند:

استراتژی خود را محفوظ باقی خواهیم گذاشت، چراکه نمی‌خواهیم مجرمین زمانی برای ایجاد تغییراتی بر ضد آن داشته باشند. در حال حاضر راه حلی نداریم اما در حال کار برروی آن هستیم.

این استودیو در ادامه توضیح داد که در حال کار برروی بهبود و تقویت عملکرد و پایداری کلی نسخه‌ی PC عنوان Apex Legends است و بزودی با ارائه‌ی پچی، مشکلات این نسخه و کرش‌های شناخته شده را برطرف خواهد کرد؛ همچنین نماینده شرکت AMD بزودی در دفتر استودیوی ریسپاون حاضر و در مورد بهبود عملکرد بهتر این بازی صحبت خواهند کرد؛ لازم به ذکر است که پیش از این نماینده شرکت Nvidia جلسه‌ای با ریسپاون داشته است.

در بخش دیگری از توضیحات، ریسپاون اعلام کرد که از تقاضای بازیکنان نسبت به امکان ایجاد قابلیتی جهت حضور مجدد در یک مسابقه، در صورت خروج از آن آگاه است، اما به گفته‌ی این استودیو، آن‌ها در حال حاضر برنامه‌ای برای این موضوع ندارند چراکه انجام آن، بازی را به خطر انداخته و آن را با ریسک بزرگی مواجه خواهد کرد. در نهایت این استودیو اعلام کرد که از عملکرد بد بازی در زمان ایجاد یک مسابقه آگاهی دارد اما به این زودی امکان برطرف سازی آن ممکن نیست:

اگر برطرف سازی این مشکل با پرداخت پول و در نتیجه سریعتر (یا اضافه) شدن سرورها امکان‌پذیر بود، مشکلی وجود نداشت اما متاسفانه چنین چیزی ممکن نیست. برای بهبود این وضعیت، آستین‌های خود را بالا زده و در حال بررسی موضوع هستیم و در صورت رسیدن به هر پیشرفتی، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

عنوان Apex Legends در تاریخ 4 فوریه برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار گرفت.

فرشاد | اخبار | 11/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.