نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 24 اسفند 1397
ساعت 18:00

یوبی‌سافت و id Software در برنامه گوگل در GDC حضور دارند

یوبی‌سافت و id Software در جلسات روز توسعه‌دهندگان گوگل در GDC حضور دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوگل اخیرا اعلام کرده که در برنامه‌های موردانتظار آن‌ها برای کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC)، یوبی‌سافت و id Software نیز در جلسات این شرکت حاضر خواهند بود.

گوگل طبق اعلام قبلی، در کنفرانس امسال GDC حضور پررنگی دارد و قصد دارد «از چشم‌اندازهای مدنظر خودش برای صنعت گیم» بیشتر بگوید. به طور کلی در طول چند هفته اخیر و از زمان انتشار آن اطلاعیه، بسیاری از تحلیلگران درباره برنامه‌های گوگل برای این کنفرانس گمانه‌‌زنی‌هایی را مطرح کردند. این غول فناوری قصد یک رونمایی بسیار بزرگ را دارد و از همین رو بازار شایعات نیز بسیار داغ بوده است. صرف نظر از اینکه این شرکت از یک کنسول کامل بازی رونمایی خواهد کرد یا خیر، این جزئیات قطعی شده که یکی از مدیران ارشد و شناخته‌شده صنعت گیم یعنی «جید ریموند»، حالا به عنوان «نائب رئیس» به گوگل ملحق شده است؛ خبری که نشان از میزان بسیار بالای اهمیت واحد گیمینگ این شرکت در چارت سازمانی آن‌ها دارد. خبر اخیر در فاصله یک هفته مانده تا برگزاری GDC 2019 اعلام شد و حالا، فاش شده که شرکت‌های یوبی‌سافت و id Software نیز در جلسات گوگل حضور پیدا می‌کنند.

گوگل در این رابطه در حساب توییتری خود این دو پست را ارسال کرده است:

خبر فوری

ما برای خوشامدگویی از id Software، سازنده سری DOOM برای حضور در جلسه روز توسعه‌دهندگان گوگل در GDC 2019 هیجان‌زده هستیم. اگر هنوز برای این رویداد ثبت‌نام نکرده‌اید، همین حالا این کار را انجام دهید و در روز ۱۹ مارس (۲۴ اسفند) به ما در این رویداد ملحق شوید.

 

یک خبر دیگر!

ما از اینکه می‌توانیم خبر حضور شرکت یوبی‌سافت در جلسات روز توسعه‌دهندگان گوگل در GDC 2019 را به اشتراک بگذاریم شدیدا خوشحال هستیم. به ما در روز ۱۹ مارس در اتاق ۲۰۱۱ واقع در West Hall ملحق شوید.

 

براساس این گزارش، هر دو این جلسات با حضور یوبی‌سافت و id Software قرار است بعد از سخنرانی گوگل در کنفرانس و اعلام برنامه‌های این شرکت، در روز ۱۹ مارس (۲۴ اسفند) برگزار شوند. پیش از این نیز صحبت‌هایی وجود داشت که اشاره به همکاری نزدیک برخی شرکت‌ها با گوگل در زمینه بازی‌های ویدیویی داشتند، با این حال مشخص نیست که آیا این دو شرکت قصد معرفی پروژه خاصی در همکاری با گوگل را نیز دارند یا خیر. خوشبختانه زمان چندانی تا این رویداد باقی نمانده و در کم‌تر از یک هفته دیگر، این سوالات و گمانه‌زنی‌ها پاسخ خود را دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.