نویسنده: فرشاد یکشنبه، 26 اسفند 1397
ساعت 22:00

جزئیاتی در مورد نسخه‌ی نهایی بازی Mortal Kombat 11 اعلام شد

در نسخه‌ی نهایی بازی Mortal Kombat 11 شاهد حرکات بهتری خواهیم بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تا زمان عرضه‌ی بازی Mortal Kombat 11، مدت زمان کمی فرصت باقی است و با توجه به بررسی‌هایی که در مدت زمان تست آنلاین (این تست امروز پایان یافت) این بازی از سوی بازیکنان Xbox One و PS4 صورت گرفت، آن‌ها خواستار حرکات سریعتری در زمان حملات شدند، گرچه با توجه به توییت اخیر «اد بون» (Ed Boon) به عنوان رئیس استودیوی «ندرریلم» (NeatherRealm)، می‌توان انتظار سریعتر شدن حرکات را در نسخه‌ی نهایی این بازی (نسبت به نسخه‌ی بتای آن) داشت.

اد بون اخیراً در پاسخ به افرادیکه خواستار حرکات سریعتری در بازی Mortal Kombat 11 بودند اعلام کرد که در نسخه‌ی نهایی این بازی، شاهد حرکات سریعتری در زمان حملات خواهید بود؛ لازم به ذکر است که در بازه‌ی زمانی 28 تا 31 مارس (برابر با هشتم تا 11 فروردین ماه سال 1398) شاهد برگزاری دوره‌ی تست دیگری برای بازیکنان Xbox One و PS4 خواهیم بود.

پیش از این سایت Gamereactor اعلام کرده بود که حالت داستانی عنوان Mortal Kombat 11 هشت ساعت به طول خواهد انجامید، البته سازندگان آن قول ارائه‌ی محتوای اضافه‌ای را پس از عرضه داده‌اند که منجر به اضافه شدن مدت زمان حالت داستانی آن خواهد شد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (برابر با سوم اردیبهشت ماه سال 1398) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 17/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.