نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 21 فروردين 1398
ساعت 09:00

حجم فایل‌های نسخه‌‌ی سوییچ بازی Mortal Kombat 11 اعلام شد

حجم آپدیت روز اول نسخه‌ی سوییچ بازی Mortal Kombat 11 اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با فراهم شدن قابلیت پیش خرید نسخه‌ی سوییچ بازی Mortal Kombat 11، جزئیات جدیدی در مورد این نسخه از بازی منتشر شده؛ از جمله اطلاعاتی که به لطف یکی از کاربران توییتر به نام @NWPlayer123 در دسترس قرار گرقته، حجم فایل‌های بازی و حجم آپدیت روز اول آن است.

براساس اطلاعات منتشر شده، این بازی به 22.53 گیگابایت فضا نیاز دارد که از این مقدار، تنها 6.537 گیگابایت مربوط به فایل‌های بازی بوده و مابقی آن (15.9 گیگابایت)، مربوط به آپدیت روز اول است که ظاهراً برای اجرای بازی، نصب آپدیت روز اول آن احتیاج خواهد بود.

افرادیکه نسخه‌ی دیجیتالی این بازی را خریداری کنند، باید 22.53 گیگابایت اعلام شده را دریافت کنند اما اگر نسخه‌ی فیزیکی آن را خریداری کنید، باز هم باید آپدیت روز اول آن را دانلود نمایید؛ شاید علت این موضوع، این باشد که شرکت برادران وارنر در تلاش بوده با کاهش حجم فایل‌های اصلی بازی، کارتریج‌های ارزان‌تری را از سوی نینتندو خریداری نماید و هزینه‌ی اصلی جهت تهیه‌ی یک microSD Card با فضای بیشتر را برگردن بازیکنان بیندازد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (برابر با سوم اردیبهشت ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 10/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.