نویسنده: فرشاد دوشنبه، 27 اسفند 1397
ساعت 16:00

مایکروسافت راهی جدید جهت اجرای عناوین Halo معرفی کرد

معرفی راهی جدید جهت اجرای عناوین Halo

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت برنامه‌ای جدید جهت بررسی بازی‌های Halo تحت عنوان Halo Inside Program معرفی نمود؛ براساس اعلام این شرکت، این برنامه راه جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد تا در زمان توسعه‌ی مجموعه بازی Halo از سوی استودیوی 343 ایندستریز، و پیش از عرضه‌ی آن‌ها، به بررسی بازی‌ها پرداخته و در رفع اشکالات و همچنین بهبود وضعیت عناوین، به استودیوی 343 کمک کنند.

هم اکنون امکان ثبت نام در برنامه‌ی Halo Inside Program وجود دارد اما مطلع باشید که باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارید؛ پس از عقد تفاهم نامه‌ای، باید پرسش نامه‌ای را پر کنید که شامل سوالاتی در مورد گذشته‌ی خودتان و همچنین علاقه‌تان به فرانچایز Halo (عناوین و حالت‌های مختلف به تفکیک مشخص می‌شوند.)، پاسخ دهید. پس از پر کردن پرسش نامه، از شما پرسیده خواهد شد که آیا دوست دارید به عنوان «Flighting»، در برنامه‌ی Halo Inside Program استودیوی 343 شرکت و در ساخت عناوین آینده‌ی Halo مشارکت کنید؟ موارد گفته شده‌ی بالا، پیش نیازهایی هستند که پس از آن‌ها، استودیوی 343 به شما اجازه‌ی حضور در گروهی را خواهد داد تا از طریق آن، پیش از عرضه‌ی یک بازی، به جمع آوری بازخوردها و اطلاعات بپردازد. حساب رسمی Halo در توییتر اعلام کرد:

در مسیر عرضه‌ی مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection برای PC، ما را همراهی کنید! برنامه‌ی Halo Insider راهی جدید جهت مشارکت و کمک شما جهت تقویت و بهبود بازی‌های ما، از طریق باخوردهای شما است.

برنامه‌ی جدید Halo Insider، جایگزین برنامه‌ی MCC Insider است که استودیوی 343 از آن جهت بررسی آپدیت‌های مختلف مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection برروی Xbox One استفاده می‌نمود؛ Halo Insider Program برنامه‌ای خواهد بود که برخلاف MCC Insider Program، برای بررسی کلیه‌ی عناوین آینده‌ی فرانچایز Halo مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر در گذشته عضو برنامه‌ی MCC Insider شده‌اید، جهت حضور در برنامه‌ی Halo Insider باید بار دیگر ثبت نام کنید.

جهت حضور حتمی در برنامه‌ی Halo Insider ، از درست بودن اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید؛ اگر از کاربران پلتفرم PC هستید، باید نسبت به آپلود DXDIAG و ارسال SteamID خود هم اقدام نمایید.

استودیوی 343 در بخش دیگری از توضیحات خود اعلام کرد:

می‌دانیم که همه‌ی شما از اشتیاق زیادی جهت حضور در این برنامه برخوردار هستید، اما لطفاً صبور باشید، در تیم‌ها و گروه‌هایی که حضور دارید، بپرسید که چرا در پروسه‌ی ساخت یک بازی همکاری نمی‌کنید؟

توجه داشته باشید که حتی اگر جهت حضور در برنامه‌ی Halo Insider پذیرفته شوید، قابلیت دسترسی به هر بازی‌ای را نخواهید داشت، بطور مثال، این امکان وجود دارد که استودیوی 343 بخواهد برروی PC، به بررسی تاثیر سخت افزار خاصی برروی یکی از عناوین آینده‌ی خود بپردازد، بنابراین همه‌ی افراد نمی‌توانند در این بررسی به سازندگان کمک کنند.

استودیوی 343 در مورد مشارکت افراد در این برنامه اعلام کرد:

در برخی مواقع باید به بررسی حجم قابل توجه و بحرانی بازیکنان آنلاین در یک زمان خاص بپردازیم، یا آنکه به بررسی منطقه یا موقعیتی خاص، جهت مشاهده‌ی قابلیت آنلاین آن‌ها جهت اجرای بازی بپردازیم؛ به محض آنکه مراحل بررسی یک بازی آغاز شد، تیم ما به بررسی افراد شرکت کننده و مشارکت آن‌ها می‌پردازد تا ببیند که کدام بازیکن اقدام به اعلام بازخورد خواهد نمود و کدامیک تنها به اجرای بازی می‌پردازد؛ بازیکنان غیرفعال در بررسی‌های آینده حضور نخواهند داشت.

فرشاد | اخبار | 18/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.