نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 27 اسفند 1397
ساعت 18:04

عنوان انحصاری مهمی درحال توسعه‌ی برای PS4 است

سونی انحصاری Second Party جدید خود را هنوز معرفی نکرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کنسول PS4 از زمان عرضه تا به الان عناوین انحصاری متعدد و نفیسی را به خود دیده است و امسال نیز بازی‌های دیگری به این لیست اضافه خواهند شد، اما ظاهراً کمپانی سونی هنوز برخی‌ از عناوین انحصاریشان را که توسط استودیوهای Second Party (استودیوهای مستقلی که طبق قرارداد برای شرکتی بازی انحصاری می‌سازند) تولید می‌شوند معرفی نکرده است.

Colin Moriarty، یکی از اعضای سابق Kinda Funny، ضمن صحبت‌هایش درباره‌ی استودیوهای Second Party سونی، اعلام کرد که عنوان انحصاری مهمی برای PS4 در حال توسعه‌ است که هنوز معرفی نشده. او در جواب یکی از کاربران توییتر که درباره‌ی خریداری استودیوهای جدید توسط سونی سوال می‌پرسید پاسخ داد:

عملکرد آن‌ها در مورد بهبود روابط با استودیوهای Second Party خیلی خوب بوده (انحصاری PS4 مهمی توسط یکی از استودیوهای Second Party درحال ساخت است که هنوز معرفی نشده) و بخاطر همین نیاز آن‌ها به این کار خیلی واضح نیست.

متأسفانه، هنوز چیز دیگری درمورد این عنوان معلوم نیست، بخاطر همین باید تا رونمایی از آن منتظر ماند. مراسم E3 نزدیک است و با وجود عدم شرکت سونی، ممکن است طی هفته‌های آتی خبری از این عنوان بشنویم.

با وجود قابل اعتماد بودن آقای Moriarty، هنوز هیچ چیزی تأیید نشده و بهتر است فعلاً این شایعه را خیلی جدی نگیریم؛ برای اخبار بیشتر در این مورد همراه بازی‌مگ باشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.