نویسنده: فرشاد سه شنبه، 28 اسفند 1397
ساعت 16:00

جزئیات جدیدی در مورد Halo: The Master Chief Collection اعلام شد

Halo: The Master Chief Collection جزو برنامه‌ی Xbox Play Anywhere نیست

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با معرفی مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection برای PC، بسیاری از بازیکنان احتمال دادند که شاید این عنوان به برنامه‌ی Xbox Play Anywhere شرکت مایکروسافت بپیوندد اما بنظر می‌رسد که اینطور نیست.

«بانی راس» (Bonnie Ross) به عنوان رئیس استودیوی سازنده‌ی بازی Halo اخیراً در یک نمایش زنده تایید کرد که مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection جزو برنامه‌ی Xbox Play Anywhere نبوده و تمام کسانی که نسخه‌ی Xbox آن را خریداری کرده‌اند، در صورت نیاز به نسخه‌ی PC، باید آن را هم خریداری کنند، البته به گفته‌ی راس، افرادی که این مجموعه را دو بار خریداری کنند (یک بار نسخه‌ی PC و یک بار نسخه‌ی Xbox One)، هدایایی را دریافت خواهند کرد، او گفت:

مراحل توزیع Halo: The Master Chief Collection مدتی قبل از معرفی برنامه‌ی Xbox Play Anywhere آغاز شده بود؛ ما بدنبال راه‌هایی جهت قدردانی از طرفداران و پشتیبانی‌های آن‌ها هستیم؛ با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این مجموعه بازی، اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

Xbox Play Anywhere برنامه‌ای است که توسط شرکت مایکروسافت در سال 2016 معرفی شد؛ بازیکنان با خریداری نسخه‌ی دیجیتالی عناوین موجود در این برنامه، قادر خواهند بود تا قابلیت اجرای نسخه‌ی دیگر آن را (اگر نسخه‌ی دیجیتالی نسخه‌ی Xbox One خریداری شود، امکان اجرای نسخه‌ی PC ممکن خواهد بود و بلعکس) به رایگان بدست آورند؛ کلیه‌ی پیشرفت‌ها، سیوها و ... بدست آمده در یک نسخه، در نسخه‌ی دیگر هم ذخیره خواهد شد. تاکنون عناوین قابل توجهی برای برنامه‌ی Xbox Play Anywhere معرفی شده‌اند، عناوینی نظیر Cuphead ،Crackdown 3 ،Forza Horizon 4 ،Gears of War 4 و ...

همچنین «برایان جرارد» (Brian Jarrard) به عنوان مدیر روابط عمومی استودیوی 343 ایندستریز تایید کرد که مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection در زمان عرضه از قابلیت Cross-Play میان PC و Xbox One پشتیبانی نمی‌کند، اما شاید در آینده، با درخواست طرفداران، استودیو تصمیم به فعال کردن این قابلیت بگیرد. با وجود آنکه این بازی از قابلیت Cross-Play پشتیبانی نمی‌کند، اما بازیکنانی که اقدام به خرید آن از طریق فروشگاه مایکروسافت و استیم می‌کنند، امکان اجرای عناوین این مجموعه را با یکدیگر خواهند داشت.

نسخه‌ی PC مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection که در اواخر سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، شامل عناوین Halo: Reach ،Halo: Combat Evolved ،Halo 2 ،Halo 3 ،Halo 3: ODST و Halo 4 خواهد بود که هر کدام بصورت نوبتی و یکی یکی به بازار عرضه خواهند شد، استودیوی سازنده‌ی بازی علت این کار را بررسی عملکرد هر یک از عناوین گفته شده و اطمینان از این که بازیکنان قابلیت تجربه‌ی کاملی از هر بازی را خواهند داشت، بیان کرد.

فرشاد | اخبار | 19/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.