نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 28 اسفند 1397
ساعت 13:20

استودیوی جدید اعضای سابق Valve و Riot تشکیل شد

Chet Faliszek و Kimberly Voll استودیوی Stray Bombay را تشکیل دادند

0 از 5

نویسنده‌‎ی سابق Valve، آقای Chet Faliszek و طراح تکنیکی Riot Games، خانم Kimberly Voll خبر تأسیس استودیوی جدیدشان را تنها یک هفته پیش از آغاز مراسم GDC اعلام کردند. نام این استودیوی تازه تأسیس Stray Bombay است و با توجه وبلاگ رسمی این استودیو، بازی‌های آن‌ها عناوین چندنفره‌ی Co-op و متمرکز بر دشمنان و تجربیات هدایت شده توسط هوش مصنوعی خواهند بود.

عمده شهرت آقای Faliszek مربوط به کار او در شرکت Valve و نویسندگی برای Portal، Half Life 2 و Left 4 Dead است. پس از جدا شدن از ولو در سال 2017، به Bossa Studios، سازنده‌ی‌ I Am Bread و Worlds Adrift پیوست و به تازگی از این استودیوی نیز جدا شده. حالا او همراه خانم Voll قرار است بازی‌هایی بسازند که به گفته‌ی خودشان:

"به بازیکنان اجازه نفس کشیدن و زندگی در لحظه را بدهند؛ بازی‌هایی که با اطلاع از اینکه چندین و چند بار به آن‌ها بازخواهید گشت و بدون این‌که احساس شانسی بودن القا کنند، داستانشان را تعریف می‌کنند. بازی‌هایی که احساس بودن در یک تیم واقعی و کمک به یکدیگر را به شما خواهند داد، نه چند نفر که فقط سد راه هم می‌شوند؛ و بازی‌هایی که در آن، هوش مصنوعی نه فقط دشمنان بلکه کل تجربه را هدایت می‌کند."

با توجه به پروفایل Linkedin خانم Voll، کار ایشان در Riot مربوط بود به علوم شناختی، پویاشناسی بازیکنان و هوش مصنوعی. قبل از استودیوی Riot، او در Radial Games مسئول برنامه‌نویسی عناوینی نظیرRocketsRocketsRockets و Fantastic Contraption بود.

در وبلاگ رسمی این استودیو اعلام شده که کمپانی Riot Games و شرکت Upfront Ventures حامیان مالی این استودیو بوده‌اند، و این‌که این دو نفر به منظور "پایه‌گذاری جهان جدیدشان"، برای مدت کوتاهی از اخبار و حواشی دور خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.