نویسنده: فرشاد سه شنبه، 28 اسفند 1397
ساعت 18:00

حالت جدیدی در بازی Days Gone معرفی شد

حالت Photo از روز اول در بازی Days Gone در دسترس خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان گُلد شدن بازی Days Gone شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن هستیم؛ یکی از اطلاعات جدیدی که اخیراً در مورد این بازی منتشر شده، حضور حالت Photo در آن است.

بازی Days Gone همچون دیگر بازی‌های فرست پارتی پلی‌استیشن 4 (نظیر Horizon Zero Dawn و Spider-Man) میزبان حالت Photo خواهد بود؛ این حالت به شما اجازه خواهد داد تا در هر زمان، بازی را Pause کرده و تصویر مورد نظر خود را بگیرید. یکی از نکات قابل توجه در مورد حالت Photo این بازی، این است که برخلاف عنوان God of War، این حالت از همان روز اول در بازی Days Gone در دسترس بوده و نیازی به آپدیتی نخواهد داشت.

در مورد قابلیت‌های حالت Photo، استودیوی «بند» (Bend) اعلام کرد که این حالت شامل نُه فریم سفارشی، فریم‌های متفاوت سیاه چندگانه، لوگوهای متفاوت Days Gone و 18 فیلتر متفاوت خواهد بود. این حالت همچنین به شما اجازه خواهد داد تا به تنظیم فاصله کانونی، دیافراگم، میدان دید و بسیاری المان‌های دیگری بپردازید که در گذشته با آن‌ها آشنا شده‌اید.

برخلاف سایر حالت‌های Photo، این حالت در عنوان Days Gone شامل یک حالت پیشرفته هم خواهد بود که شما را قادر می‌سازد تا با در اختیار داشتن 55 تنظیمات مختلف، به ویرایش تصویر نهایی بپردازید؛ به گفته‌ی استودیوی بند، علت حضور حالت پیشرفته، بدین علت بوده که اطمینان حاصل شود بازیکنان به بیشترین تنظیمات سفارشی سازی عکس دسترسی داشته باشند، تنظیماتی که در نرم افزارهای ویرایش عکس امروزی می‌بینیم. با توجه به تصاویری که به عنوان نمونه‌هایی از عملکرد حالت Photo نمایش داده شده‌اند، بنظر می‌رسد که اجرای بازی با در اختیار داشتن چنین حالتی، جالب خواهد بود.

عنوان Days Gone در تاریخ 26 آوریل (برابر با ششم اردیبهشت ماه سال 1398) بطور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 19/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.