نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 اسفند 1397
ساعت 20:00

جزئیات جدیدی از فصل اول Battle Pass بازی Apex Legends اعلام شد

فصل اول Battle Pass بازی Apex Legends فاقد هرگونه چالشی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی «ریسپاون» (Respawn) بالاخره جزئیات بیشتری را در مورد فصل اول Battle Pass بازی Apex Legends به اشتراک گذاشت؛ این Battle Pass به قیمت 950 Apex Coins (برابر 10 دلار) در دسترس خواهد بود و شامل 100 مرحله با طراحی‌های جدید سلاح، صداهای جدید، ردیابی و موارد دیگری می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در جزئیات اعلام شده، عدم وجود هرگونه چالشی در فصل اول این Battle Pass است، اما دلیل آن چیست؟ به گفته‌ی سازندگان بازی، آن‌ها قصد دارند که بازیکنان ابتدا با شخصیت‌ها و نحوه‌ی اجرای این Battle Pass آشنا شوند، چالش‌ها و ماموریت‌ها، در Battle Passهای آینده اضافه خواهند شد، سازندگان در این رابطه اعلام کردند:

در نسخه‌ی ابتدایی، شاهد سیستم پیچیده‌ای از ماموریت‌ها نبوده و در Battle Passهای آینده شاهد طراحی فوق العاده‌ای از ماموریت‌ها و چالش‌ها خواهید بود؛ در فصل اول تنها قصد داریم که به بازیکنان اجازه دهیم تا به یادگیری نحوه‌ی اجرای بازی بپردازند.

پیش از این شاهد معرفی شخصیت Octane بودیم که پرش‌های بلند، از توانایی‌های او بوده که مزیت قابل توجهی برای بازیکنان محسوب می‌شود، البته باید توجه داشت که این مزیت، می‌تواند شما را به یک هدف مشخص هم تبدیل کند. این شخصیت از طریق Battle Pass در دسترس نبوده و برای دسترسی به آن، باید 12,000 Tokens یا 750 Apex Coins بپردازید.

فصل اول Battle Pass بازی Apex Legends از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 20/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.