نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 اسفند 1397
ساعت 17:00

بازی Doom Eternal برای Google’s Stadia معرفی شد

بازی Doom Eternal با کیفیت 4K برروی Google’s Stadia اجرا خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حین برگزاری رویداد GDC 2019 که شرکت گوگل اقدام به معرفی پلتفرم قدرتمند Stadia نمود، تهیه کننده‌ی اجرایی استودیوی «آی‌دی سافتور» (id Software) یعنی «مارتی استراتون» (Marty Stratton) برروی صحنه حاضر شده و بازی Doom Eternal را برای پلتفرم شرکت گوگل (Google’s Stadia) معرفی نمود.

معرفی بازی Doom Eternal برای پلتفرم جدید معرفی شده از سوی گوگل، تنها خبر هیجان انگیز استراتون نبود، خبر و شاید جزئیات مهم دیگری که از سوی او اعلام شد، قابلیت اجرای این بازی با کیفیت 4K، نرخ فریم 60، و پشتیبانی کامل از قابلیت بصری HDR برروی پلتفرم شرکت گوگل بود.

در عنوان Doom Eternal که ادامه‌ای بر بازی ریبوت شده‌ی سال 2006 محسوب می‌شود، زمین به جهنمی تبدیل شده و بازیکنان بایستی با سلاح‌های جدید و توانایی‌های منحصر بفردشان، با شیاطین حاضر برروی زمین مقابله کنند. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان جدید که برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،Stadia ،PC و نینتندو سوییچ در دست تولید قرار دارد، اعلام نشده اما انتظار داریم که در نمایشگاه E3 پیش‌رو، اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشته شود.

در کنار معرفی Doom Eternal برای پلتفرم Stadia، شرکت گوگل همچنین تایید کرد که کیت ساخت مربوط به پلتفرم Stadia، برای بیش از 100 استودیوی سازنده‌ی بازی ارسال شده است، بنابراین بزودی شاهد معرفی بازی‌های جدیدی برای Stadia خواهیم بود.

فرشاد | اخبار | 20/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.