نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 فروردين 1398
ساعت 13:00

عرضه دو میلیونی Devil May Cry 5 در دو هفته اول انتشار

کپ‌کام در دو هفته اول انتشار، دو میلیون نسخه از DMC 5 را در جهان عرضه کرده

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارش جدید کپ‌کام، این شرکت در دو هفته اول انتشار بازی Devil May Cry 5، دو میلیون نسخه از این بازی را در بازارهای جهانی عرضه کرده است.

عرضه دو هفته پیش بازی دویل می کرای 5، فقط با استقبال بسیار عالی طرفداران مواجه نبود و این بازی، موفق به دریافت بازخوردهای فوق‌العاده‌ای از جانب منتقدین نیز شد. طرفداران این سری و ژانر اکشن و هک اند اسلش، بیش از یک دهه منتظر یک نسخه دنباله و رسمی از جانب کپ‌کام بودند و حالا با توجه به گزارش اخیر در زمینه میزان فروش بازی، به نظر این همه انتظار ارزش خود را داشته است.

در اطلاعیه اخیر کپ‌کام، این بازی‌ساز و ناشر ژاپنی اعلام کرده که در طول دو هفته اول انتشار بازی DMC 5، دو میلیون نسخه از بازی را در سراسر دنیا توزیع کرده است. این میزان فروش گرچه در نگاه اول و در مقایسه با برخی عناوین بزرگ دیگر، ممکن است چندان زیاد به نظر نرسد، ولی باید توجه داشت که آمار برای یک بازی اکشن شخصیت‌محور، آن هم از سری بازی که مدت‌ها در خاموشی به سر می‌برد و در این مدت با رقبایی مدرن‌شده‌تر نیز مواجه بوده همچنان تحسین‌برانگیز به نظر می‌رسد. این آمار به علاوه فقط به توزیع نسخه‌های فیزیکی در دو هفته اول عرضه بازی اشاره دارد و قطعا در هفته‌های آینده فروش بازی بالاتر نیز می‌رود.

لازم به ذکر است که ۲ میلیون نسخه عرضه، به معنی فروش مستقیم به بازیکنان نیست و کپ‌کام در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است. به این ترتیب نمی‌توان تخمین خاصی از کل میزان فروش (فیزیکی یا دیجیتالی) به بازیکنان داشت. دردیگر خبرها پیرامون این بازی، Devil May Cry 5 به زودی میزبان اولین بسته الحاقی بزرگ و رایگان خود یعنی Bloody Palace خواهد بود؛ این محتوای قابل بازی، قرار است به همراه یک آپدیت در ۱ آوریل (۱۲ آوریل) در اختیار بازیکنان قرار بگیرد؛ شما می‌توانید جزئیات مربوط به این DLC را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

Devil May Cry 5 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.