نویسنده: فرشاد شنبه، 03 فروردين 1398
ساعت 19:15

پشتیبانی پلتفرم Google Stadia از Xbox Adaptive Controller

سرویس Stadia از Xbox Adaptive Controller پشتیبانی خواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً شاهد معرفی سرویس استریمینگ جدیدی به نام Stadia از سوی شرکت گوگل بودیم، این سرویس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت و در اختیار داشتن سیستم سخت افزاری قدرتمند، به اجرای جدیدترین و بزرگ‌ترین بازی‌های روز بپردازند؛ تاکنون قابلیت‌های زیادی از سرویس Stadia معرفی شده و امروز هم شاهد معرفی یکی دیگر از توانایی‌های این سرویس هستیم.

گرچه Stadia از یک کنترلر منحصر بفرد برخوردار است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند، اما به گفته‌ی شرکت گوگل، این سرویس قابلیت پشتیبانی از بیشتر کنترلرها را خواهد داشت که شامل Xbox Adaptive Controller هم می‌شود. اگر با کنترلر Adaptive آشنایی ندارید، باید بگوییم که این کنترلر، توانایی تنظیم (سفارشی سازی) قابل توجهی داشته و تقریباً اکقر بازیکنان قابلیت کار کردن با آن را خواهند داشت؛ لوازم جانبی متعدد این کنترلر به بازیکنان اجازه خواهند داد تا به سفارشی سازی نمودن هر چه بیشتر حرکات مد نظر خود پردازند.

از جزئیات دیگر سرویس Stadia، می‌توان به عدم تاخیر در نمایش ویدیوهای ارسالی از مرکز داده‌های گوگل، در اختیار داشتن بازی‌های انحصاری، پشتیبانی از قابلیت Cross-Platform و مشخصات سخت افزاری قدرتمند اشاره کرد.

فرشاد | اخبار | 23/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.