نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 فروردين 1398
ساعت 13:00

استودیو رمدی زمانی روی Alan Wake 2 کار کرده بود

استودیو Remedy در گذشته تلاش ناموفقی برای ساخت آلن ویک 2 داشته است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که استودیو Remedy، در گذشته یک بار روی پروژه «آلن ویک 2 (Alan Wake 2)» کار می‌کرده، با این حال آن پروژه هیچ‌گاه عملی نشد. بازی ژانر وحشت Alan Wake، اولین بار در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و به خاطر استقبال بسیار عالی از آن، طرفداران همیشه خواستار ساخت یک نسخه دنباله برای آن بوده‌اند.

برای ساخته نشدن نسخه دنباله آلن ویک 2، همواره دلایل مختلفی ذکر شده که از آن جمله به مخالفت مایکروسافت اشاره زیادی شده است. با این حال صحبت‌های جدید مدیر روابط‌عمومی استودیو رمدی یعنی Thomas Puha، فاش می‌کند که استودیو رمدی اتفاقا در گذشته یک بار روی چنین پروژه‌ای کار کرده بوده است. به گفته او، آن‌ها مدتی روی ساخت چنین بازی کار کردند ولی درنهایت مشخص شد که پروژه جواب نخواهد داد. او همچنین گفته که بعید است این اتفاق یک بار دیگر و در یک آینده نزدیک رقم بخورد، چون Remedy در حال حاضر و برای چند سال آینده وقتش کاملا پر شده است.

استودیو Remedy، درحال حاضر مشغول تکمیل نهایی بازی «کنترل (Control)» است که مدتی پیش موعد انتشار آن برای چند ماه آینده تایید شد. غیر از این بازی، رمدی همچنین همکاری مشترکی با استودیو کره‌ای Smilegate، برای ساخت بخش تک‌نفره برای چند بازی مختلف از سری «Crossfire» دارد. باز هم غیر از این، یک تیم دیگر با نام «Vanguard» مشغول ساخت ابزارها و کارهای پایه‌ای هستند که قرار است در پروژه بزرگ بعدی استودیو Remedy به کار گرفته شود. با در نظر گرفتن تنها همین پروژه‌های فاش شده درباره استودیو، به نظر صحبت Puha منطقی است و واقعا زمان خالی چندانی برای آن‌ها، و ساخت بازی Alan Wake 2 وجود ندارد. غیر از این، رمدی اما همیشه نسبت به ساخت بازی دنباله برای Alan Wake روی خوش نشان داده بود. آن‌ها یک بار نیز گفته بودند که مشکل در این رابطه به مایکروسافت مربوط نمی‌شود، و در مصاحبه جدید نیز Puha گفته که مالکیت IP آلن ویک متعلق به رمدی است. او همچنین درباره امیدواری به تبدیل شدن Control به یک سری بازی گفت:

ما واقعا همه تلاش خود را می‌کنیم که بازی‌های بیشتری برای Control بسازیم. این امیدواری ما است و البته، چنین امیدواری نسبت به Alan Wake هم بوده است. این چیزها البته واقعا هم همیشه جواب نمی‌دهند ولی [برای پروژه جدید] امیدواریم که از تجارب قبلی که کسب شده استفاده کنیم.

بازی بزرگ بعدی استودیو رمدی یعنی Control، قرار است در ۲۷ آگوست (۵ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.