نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 فروردين 1398
ساعت 16:00

ظاهرا تاریخ عرضه و قیمت Xbox One فاقد دیسک‌خوان فاش شده است

موعد عرضه، قیمت و سایر اطلاعات مرتبط با ایکس‌باکس وان بدون دیسک لیک شده است

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک پست و تصویر لیک شده، به نظر می‌رسد که سرانجام قیمت و تاریخ عرضه کنسول فاقد درایو دیسک‌خوان Xbox One s مشخص شده است. کنسول بدون دیسک‌خوان ایکس‌باکس وان، از جمله کنسول‌های جدیدی است که از مدت‌ها پیش شایعاتی درباره آن وجود داشته است.

در طول چند ماه اخیر، شایعات مختلفی درباره مایکروسافت و قصد آن‌ها برای عرضه یک مدل ارزان‌تر از کنسول Xbox One s منتشر شده بود. جدیدترین شایعه در این زمینه نیز در اوایل فروردین منتشر شد که فاش می‌کرد ساخت و معرفی این کنسول که «Xbox One S All-Digital Edition» نام دارد قطعی، و تاریخ عرضه آن نیز نزدیک است. این کنسول به دلیل نداشتن درایو دیسک‌خوان، فقط امکان دریافت بازی به صورت دانلود دیجیتال در هارددیسک خود را دارد. در این رابطه، گرچه مایکروسافت هنوز چنین کنسولی را تایید نکرده است، با این حال یک پست توییتری جدید، اولین تصاویر از پشت و روی جعبه (و همچنین خود کنسول در لینک بعدی) را لیک کرده است. براساس این خبر، Xbox One S All Digital قرار است در ۷ می (۱۷ اردیبهشت) و با قیمت ۲۲۹٫۹۹ یورو در اروپا وارد بازار شود. به این ترتیب انتظار می‌رود که قیمت جهانی کنسول حدودا ۲۵۰ دلار باشد. شما در ادامه تصاویر و پست ارسالی را مشاهده می‌کنید.

 

Xbox alldigitalXbox alldigital

کنسول Xbox One S All-Digital لیک شد. ۲۲۹٫۹۹ یورو، ۱ ترابایت و عرضه در ۷ می (۱۷ اردیبهشت) در اروپا (بدون درایو دیسک‌خوان)

تصاویر بیشتر

 

با در نظر گرفتن تصاویر، به نظر می‌رسد که گمانه‌زنی‌ها از باندل کردن کنسول با تعدادی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان درست بوده و کنسول جدید، عناوینی نظیر Minecraft، Sea of Thieves و Forza Horizon 3 را به صورت پری‌لود در خود دارد.

نکته مهم درباره قیمت کنسول است که ظاهرا با ۲۲۹٫۹۹ یورو / ۲۵۰ دلار عرضه خواهد شد. پیش از این تصور می‌شد که کنسول بدون دیسک با هدف کاهش هزینه خرید ساخته شده باشد و از همین رو، برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلاری برای آن در نظر گرفته می‌شد. به همین خاطر عرضه کنسول با قیمت ۲۵۰ دلار، که اغلب با چنین هزینه‌ای امکان خرید یک کنسول کامل Xbox One s معمولی نیز وجود دارد کمی عجیب به نظر می‌رسد. در این رابطه، می‌توان استدلال کرد که کنسول بدون دیسک به صورت پیش‌فرض همراه با ۳ بازی عرضه می‌شود، ولی هیچ‌کدام از آن سه بازی نمی‌توانند ترغیب‌کننده‌های بزرگ و بلاک‌باستری برای خرید کنسول توسط بازیکنان باشند. در هر صورت، با در نظر گرفتن تصاویر لیک‌شده باید منتظر تایید رسمی مایکروسافت بود، و دید که این شرکت چه ویژگی‌هایی برای آن معرفی می‌کند.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.