نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 فروردين 1398
ساعت 13:00

حجم دیتای بازی Days Gone مشخص شد

کم‌تر از دو هفته تا عرضه بازی Days Gone حجم دیتای بازی برای نصب فاش شده است

3.25 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین انحصاری بزرگ سونی و پلی‌استیشن 4، بازی «دیز گان (Days Gone)» محصول استودیو Sony Bend است که کم‌تر از دو هفته نیز تا انتشار فاصله دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده که حجم دیتای بازی را فاش می‌کند.

دارندگان پلتفرم PS4 و طرفداران سبک جهان‌باز و بقا، پس از مدت‌ها انتظار و البته چند بار اعلام تاخیر، بالاخره حدود ۱۰ روز دیگر شاهد عرضه بازی موردانتظار Days Gone خواهند بود. این یک بازی فرست پارتی سونی، در یک دنیای جهان‌باز و در فضایی آخرالزمانی است که بازیکن باید در نقش کاراکتر دیکن (Decon)، با چالش‌هایی از جمله حمله زامبی‌ها و تلاش برای بقا در این دنیا مواجه شود. پیرامون این بازی، اخیرا یک وب‌سایت آلمانی در گزارشی فاش کرده که حجم دیتای بازی برای نصب، حدود ۶۷ گیگابایت است و البته مطابق معمول، این بازی یک آپدیت روز اول نیز دریافت خواهد کرد. البته براساس همین گزارش، حجم این بروزرسانی (آپدیت 1.02) چندان بزرگ نیست و بیشتر برای رفع مشکلات و باگ‌های بازی منتشر می‌شود. با در نظر گرفتن این خبر، به نظر می‌رسد که خریداران این بازی باید حجم نسبتا زیادی از فضای هارددیسک خود را خالی کنند. البته این حجم حدود ۷۰ گیگابایتی، چندان هم برای یک بازی جهان‌باز، داستان‌محور و انحصاری سونی عجیب نیست.

با توجه به نمایش‌ها و اطلاعاتی که تاکنون درباره این بازی منتشر شده، ما جزئیات زیادی درباره این بازی می‌دانیم. مهم‌ترین نکته درباره دیز گان، رخ دادن یک خط داستانی در یک دنیای آخرالزمانی و مملو از زامبی است. زامبی‌ها که در این بازی «فریکر (Freaker)» نام دارند، اغلب هم به صورت دسته‌جمعی و گروهی حرکت می‌کنند که حضور دائمی آن‌ها در نقاط مختلف دنیای جهان‌باز این بازی، چالش‌های زیادی را ایجاد می‌کند. حمله دسته‌جمعی فریکرها ممکن است در قالب دسته‌های حداقل ۵۰ تایی از زامبی‌ها تا دسته‌هایی بسیار عظیم‌تر و ۵۰۰ تایی هم باشد. این فریکرها هم البته تنها خطرات موجود در دنیای بازی نیستند و دیکن همراه با موتورسیکلت خود باید با برخی گروه‌هاو افراد عادی هم مقابله کند.

بازی «دیز گان» قرار است در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.