نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 بهمن 1397
ساعت 09:00

نمایش اهمیت بالای موتورسیکلت در تریلر جدید Days Gone

0 از 5

در تریلر جدید بازی Days Gone، موتورسیکلت به یکی از کلیدی‌ترین فاکتورهای گیم‌پلی تبدیل می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ انحصاری بعدی پلی‌استیشن 4 به موعد عرضه خود نزدیک‌تر می‌شود، و تاکنون سونی و استودیو Bend جزئیات و نمایش‌های مختلفی از Days Gone را به نمایش گذاشته‌اند. یکی از اولین موضوعات که با دیدن دموهای این بازی جلب توجه می‌کند، این است که شخصیت اصلی بازی، از یک موتور سیکلت برای گردش در دنیای جهان‌باز Days Gone استفاده می‌کند. پیرامون همین المان بسیار مهم، اخیرا تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که در آن فاش می‌شود، موتورسیکلت شخصیت اصلی بازی یعنی دیکن (Deacon)، صرفا فقط یک وسیله نقلیه نیست و او برای بقا در این دنیای پساآخرالزمانی، تکیه بسیار زیادی به موتورسیکلت خودش دارد.

به عنوان شروع، موتورسیکلت در این بازی امکان ارتقا اجزا به اشکال مختلف را دارد. موتورسیکلت دیکن همچنین براثر کارکرد و استهلاک، تصادف و ... همیشه در خطر خراب شدن و از کار افتادگی قرار دارد و بازیکن باید همیشه وضعیت سلامتی موتورسیکلت را درنظر داشته و آن را در صورت نیاز تعمیر کند. در پشت این موتور نیز یک کیف مخصوص و قابل ارتقا وجود دارد که دیکن از آن، برای ذخیره مهمات و تجهیزاتش استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن تم سنگین بقا در این بازی، ذخیره مهمات و تجهیزات اضافی هرچه بیشتر در این کیف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید.

 

با توجه به جزئیاتی که در این تریلر مورد اشاره قرار گرفته، مشخص می‌شود که بازیکنان برای مشارکت در مراحل شکار Bountyها حتما نیاز به ارتقا اجزای مختلف موتورسیکلت خصوصا موتور، نیترو بوست و تجهیزات زرهی آن دارند. همچنین غیر از شرکت در این گونه مراحل، ارتقا موتورسیکلت به خودی خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در دنیایی که خون‌آشام‌ها به شکل توده‌ای و دسته‌های بسیار بزرگ به سمت دیکن حمله‌ور می‌شوند، یک موتورسیکلت سالم و ارتقا یافته می‌تواند مرز بین زندگی و مرگ باشد.

این کلیپ کوتاه غیر از صحبت درباره موتورسیکلت، به تعدادی دیگر از ویژگی‌های جذاب بازی نیز پرداخته و حالا، ما می‌دانیم که دیکن در دنیای این بازی، می‌تواند خانه‌های امن پیدا کرده و شب‌های خطرناک دنیای بازی را با استراحت به صبح برساند. گفتنی است که خون‌آشام‌های این دنیا (مشهور به فریکرز - Freakers) در تاریکی شب بیش از هر زمان دیگری فعال هستند و پیدا کردن یک خانه امن مناسب در طول شب، می‌تواند گزینه خوبی برای بقا باشد. در نقشه بازی، برخی مناطق تحت نام infestation point یا نقاط آلوده وجود دارد که پس از طی کردن مراحل پاکسازی مناطق از فریکرها، این نقاط تبدیل به لوکیشن‌های fast travel می‌شود. لوکیشن‌های به خصوصی به نام Nero checkpoints نیز در دنیای بازی وجود دارد که ایستگاه‌های تامین دارو و آیتم‌های سلامتی هستند. نکته مهم درباره این نقاط، این است که وارد شدن به داخل آن‌ها نیاز به ترفندهای مخصوص دارد.

بازی «دیز گان (Days Gone)» قرار است در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.