نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 23 خرداد 1398
ساعت 18:11

Watch Dogs Legion رسما معرفی شد

تمام شایعاتی که درباره قسمت سوم Watch Dogs شنیدیم درست بودند

0 از 5

پس انتشار شایعات فراوان، یوبی‌سافت بالاخره از قسمت سوم سری بازی‌های واچ‌داگز با عنوان Watch Dogs Legion رونمایی کرد. این شرکت طی کنفرانس خود در رویداد E3 2019 اولین تریلر گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت.

وقایع Legion در آینده‌ای نزدیک در شهر لندن به وقوع می‌پیوندد و همین موضوع، تاثیرات زیادی را در طراحی و روند بازی گذاشته است. اما مهم‌ترین تغییر بازی به شخصیت‌اصلی آن مربوط می‌شود. در Watch Dogs Legion گیمرها به جای اینکه در نقش یک کاراکتر ثابت بازی کنند، می‌توانند کنترل هر یک از مردمان شهر یا همان NPCها را در دست بگیرند. در شماره‌های قبلی سری تنها می‌توانستید با اسکن کردن مردم اطلاعاتی را از زندگی آن‌ها به دست بیاورید ولی Legion پای خود را فراتر گذاشته و به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تا با در دست داشتن این اطلاعات، آن‌ها را در خدمت بگیرند. هر کدام از NPCها نه تنها ظاهر و چهره مخصوص به خود را دارند، بلکه زندگی هرکدام‌شان متفاوت و منحصربه‌فرد خواهد بود. کارگردان بازی هم در ادامه تاکید کرد که تفاوت شخصیت‌ها تنها به رنگ پوست و ظاهر آن‌ها محدود نمی‌شود و هر کدام از آن‌ها یک تجربه کاملا متفاوت را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

با این حال اگر قصد دارید تا بازی را با یک کاراکتر مشخص به پایان برسانید باید حسابی مراقب باشید چرا که اگر کاراکترتان در درگیری‌ها کشته شود، برای همیشه از بین می‌رود و دیگر نمی‌توانید با او بازی کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که کاراکترتان دستگیر شود؛ در اینجور مواقع قادر خواهید بود تا با کمک سایر اعضای گروه شخصیت خود را از آزاد کنید.

در بخش گیم‌پلی، بازی تاکید زیادی روی استفاده از مخفی‌کاری دارد و یوبی‌سافت اعلام کرد نیمی از اسلحه‌های درون بازی کشنده نیستند. در این بین البته گجت‌ها و ربات‌های متنوعی در اختیار گیمرها قرار دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانند مراحل را به شیوه دلخواه خود به پایان برسانند.

Legion توسط استودیو Ubisoft’s Toronto ساخته می‌شود و Clint Hocking هم به عنوان کارگردان روی آن کار می‌کند؛ او پیش‌تر در بازی‌هایی مثل Splinter Cell و Far Cry 2 نقش مهمی ایفا می‌کرد و جزء افراد کلیدی تیم ساخت و توسعه بازی به حساب می‌آمد.

Watch Dogs Legion در تاریخ 16 اسفند 1398 روانه بازار خواهد شد.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.