نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 15 مهر 1398
ساعت 13:12

تصمیمات شما می‌تواند منجر به مرگ NPCها در Death Stranding شود

5 از 5

با توجه به چیزهایی که تا به حال از عنوان Death Stranding مشاهده کرده‌ایم، یک سری مکانیزم‌ها در این بازی وجود دارد که بازی‌بازان را قادر می‌سازد به طور مستقیم روی دنیا و محیط پیرامون خود تاثیر گذار باشند و یک سری چیزها را در بازی تغییر دهند. به عنوان مثال، سیستم رشته‌ی اجتماعی که بازی‌بازان را قادر می‌سازد به وسیله‌ی یک فعالیت مشارکتی زمین دنیای بازی را تغییر دهند. اکنون، هیدئو کوجیما یک نمونه دیگر در اختیار ما قرار داده تا ببینیم اعمال و رفتارمان چطور می‌تواند دنیای بازی را تغییر دهد. اگر بخواهم دقیق‌تر اعلام کنم، این که چطور این اعمال می‌توانند روی زندگی NPCها تاثیر گذار باشند را به ما نشان می‌دهد. 

در گفت و گوی تازه‌ای که در گاراژ موزه هنر مدرن در موسکو برپا شده بود، کوجیما از یک مرحله فرعی در این بازی صحبت کرد که ویژگی مرگ‌های رشته‌ای در عنوان Death Stranding را بیشتر روشن کند. این مرحله فرعی از بازی‌بازان می‌خواهد که یک سری دارو به یک پیرمرد برسانند که او هم در قبال انجام این کار یک سری وسیله به بازی‌بازان خواهد داد و در عین حال یک سری داستان نیز از گذشته تعریف خواهد کرد. 

بازی‌بازان همیشه می‌توانند به این پیرمرد برگردند و به او دارو بدهند اما هر چه بخش کمپین ادامه پیدا می‌کند، فاصله‌ میان جایی که بازی‌بازان قرار دارند و جایی که این پیرمرد هست، افزاییش پیدا می‌کند و برگشتن به او کار سخت‌تر و طولانی‌تری خواهد شد. تصمیم این که به سمت این پیشرمرد برگردید یا نه، همیشه بر عهده خود شما است اما اگر این کار را نکنید، این پیرمرد به خاطر کمبود دارو جان خود را از دست خواهد داد که شما را میان یک تصمیم سخت برای انجام یک کار انسان دوستانه قرار خواهد داد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.