نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 21 مهر 1398
ساعت 11:23

منبع الهام داستان The Last of Us Part II اعلام شد

5 از 5

Neil Druckmann، کارگردان عنوان پیش روی The Last of Us Part II در مصاحبه جدید خود در وبلاگ پلی‌استیشن از منابع الهام داستان این بازی صحبت کرد:

من ملاقاتی با Ashley Johnson داشتم و از ایده Left Behind با او صحبت کردم و به او گفتم که یک ایده دیگر هم در ذهن خودم دارم که در حال کار کردن روی آن هستم و سپس ایده خودم را به او گفتم. او بعد از شنیدن آن همانجا در رستوران شروع به گریه کردن کرد و من هم داشتم با خودم فکر می‌کردم که "امیدوارم مردم فکر نکنند من کار وحشتناکی با او کردم". این اولین باری بود که من وجود چنین ایده قدرتمندی را در ذهن خودم به خاطر آوردم.

ماجرا این طور آغاز می‌شود. این هسته و مرکز اصلی این ایده است. بعد از آن شما افراد بیشتری را وارد تفکر و ایده خود می‌کنید و این ایده تبدیل به یک چشم انداز مشترک می‌شود. بازی‌های ویدئویی چنین مدیوم مشارکتی جذابی هستند و ما این ایده متمرکز را ادامه می‌دهیم تا به تکامل برسد. 

همچنین وی درمورد این موضوع نیز صحبت کرد که در سال ۲۰۱۳ ایده‌هایی درمورد شروع، پایان و میانه داستان در ذهن خود داشت. یکی دیگر از موضوعات مورد بحث او این بود که Naughty Dog می‌خواهد با خشونت طوری رفتار کند که تا جایی که امکان دارد، واقع گرایانه به نظر برسد. علاوه بر این، او به این هم اشاره کرد که تمام دشمنان این بازی اسم دارند و اگر دشمنی که در حال کشته شدن است، یک دوست داشته باشد، ممکن است نام او را فریاد بزند تا او هم به این مبارزه ملحق شود. 

Last of Us Part II قرار است ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ میلادی برابر با ۲ اسفند منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.