نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 14 آذر 1398
ساعت 19:06

ظاهرا Phil Spencer در حال تست کردن بازی‌ها روی اسکارلت است

0 از 5

حدودا یک سال تا این که مردم عادی بتوانند به کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس تحت عنوان اسکارلت دست پیدا کنند، باقی مانده است. طبق معمول در این مدت شایعات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که برگشت ایکس‌باکس بدون دیسک درایو هم یکی از آن‌ها است و همینطور قول‌های کوچک و بزرگ دیگر که هر روز می‌شنویم. اما وقتی که رئیس باشید، از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستید و درمورد Phil Spencer این طور است که ظاهرا وی به این دستگاه یک سال قبل از عرضه رسمی به بازار دسترسی دارد و در حال تست کردن آن است.

اسپنسر در توییتر رسمی خود یک پست جدید به اشتراک گذاشت که یک اسکارلت به خانه خود برده است و در حال حاضر کنسول اصلی او شده است. وی برخی از بازی‌ها را از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل یا Backward Compatibility در حال انجام دادن است و در حال استفاده کردن از کنترلر Elite Series 2 می‌باشد. به نظر می‌رسد که او اوقات بسیار خوبی را با این کنسول سپری می‌کند و واقعا خوش به حالش. 

انتظار داریم ایکس‌باکس بعدی سال آینده به عرضه برسد و در E3 2020 جزئیات زیادی از آن منتشر شود. ما شایعات، اطلاعات لو رفته و چیزهای مختلف زیادی درمورد آن دیده و شنیده‌ایم و می‌دانیم که Halo Infinite احتمالا (یکی از) بازی‌های زمان عرضه این کنسول خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.