نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 22 دی 1398
ساعت 20:00

ESRB بازی Death Stranding را برای کامپیوتر رده‌بندی سنی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به رتبه‌بندی سنی ESRB برای نسخه پی‌سی Death Stranding، احتمال عرضه نزدیک آن وجود دارد.

بازی دث استرندینگ (Death Stranding) به عنوان اولین پروژه بازیساز شهیر یعنی هیدئو کوجیما، که به تازگی از شرکت کونامی و همچنین سری «Metal Gear» خارج شده بود اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و تا سال‌ها به یکی از مورد بحث‌ترین و موردانتظارترین عناوین طرفداران تبدیل شده بود. درباره این بازی که همواره در میان کمپین‌های تبلیغاتی شرکت سونی حضور داشت و با توجه به سرمایه‌گذاری سونی و همچنین ساخته شدن آن با موتور Decima که متعلق به استودیو فرست پارتی سونی یعنی Guerilla Games بوده است، باور عموم بر این بود که قرار است به صورت یک بازی انحصاری PS4 منتشر شود. به خاطر همین پیشینه هم بود که درست چند روز قبل از انتشار برای PS4 و در زمان فاش شدن عرضه PC بازی در تابستان ۲۰۲۰، بسیاری از طرفداران کاملا سورپرایز شده بودند. در حالی که مدت‌هاست می‌دانیم بازیکنان کامپیوتر هم می‌توانند تا چند ماه دیگر این عنوان را تجربه کنند، ممکن است انتظار آن‌ها زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد به پایان برسد.

به تازگی فاش شده که نسخه کامپیوتر بازی دث استرندینگ که برای عرضه در تابستان ۲۰۲۰ معرفی شده بود، اخیرا مراحل رتبه‌بندی خود توسط سازمان ESRB را به پایان رسانده و این نسخه حالا رتبه‌بندی سنی خود را (مشابه رتبه‌بندی سنی فعلی برای PS4) دریافت کرده است. این موضوع البته از نظر زمانی بیشتر جالب توجه است چون رتبه‌بندی‌های سنی ESRB، معمولا اندکی قبل از عرضه رسمی بازی‌ها نهایی می‌شود و از همین رو، احتمال عرضه زودتر از انتظار این بازی برای PC بعید نیست. گفتنی است که نسخه پی‌سی این بازی قرار است توسط 505 Games و در تاریخی هنوز اعلام نشده عرضه شود.

بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.