نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 دی 1398
ساعت 16:00

ظاهرا گزارش‌ها از Assassin's Creed بعدی چندان درست نیست

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک تحلیلگر اخیرا گفته که جزئیات لیک شده اخیر از بازی بعدی Assassin's Creed درست نیستند.

بعد از یک سال وقفه، بسیاری انتظار دارند که یوبی‌سافت در سال ۲۰۲۰ مجددا اقدام به عرضه یک بازی جدید از سری «اساسینز کرید» کند و در همین راستا، فرضیات و گمانه‌زنی‌های زیادی هم در چند ماه اخیر منتشر شده است. یکی از اصلی‌ترین مباحث در این زمینه به بازی به نام Assassin's Creed Ragnarok اشاره دارد که ظاهرا چند سالی هست که در دست توسعه قرار دارد و به زودی هم معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه چند روز گذشته این قبیل شایعات بیشتر هم شده‌اند، به تازگی یکی از تحلیلگران شناخته‌شده صنعت بازی که بیش از هرچیز به خاطر اطلاعات داخلی که از کمپانی‌های مختلف دارد شهرت دارد، گفته که شایعات مربوط به اساسینز کرید بعدی عمدتا نادرست هستند.

دنیل احمد (Daniel Ahmed) اخیرا پستی در ResetEra ارسال کرده و گفته که اکثر این اطلاعات که تحت عنوان جزئیات درز پیدا کرده Assassin's Creed بعدی منتشر شدند نادرست هستند. به گفته او، بازی بعدی حتی قرار نیست با عنوان Ragnarok نام‌گذاری شود. او در دیگر بخش‌ها، گفته که ارتقا در بخش مبارزات قطعا یکی از فاکتورهای اصلی بازی بعدی سری است. لازم به ذکر است که به خاطر دسترسی او به برخی اطلاعات داخلی، پیش از این Daniel Ahmed بارها جزئیاتی از این دست را به اشتراک گذاشته که معمولا درست بوده‌اند. با این حال حتی در صورت نادرست بودن این صحبت‌ها نیز باید توجه داشت که موضوع مورد بحث از همان ابتدا در قالب شایعه بوده و برای شنیدن خبرهای رسمی، باید منتظر اطلاعیه‌های یوبی‌سافت ماند.

در آخرین شایعات مرتبط با Assassin's Creed Ragnarok، تصویری تار از گیم‌پلی بازی منتشر شد که به نظر بازیکن کنترل یک شخصیت مونث را دراختیار داشت؛ پیرامون آن خبر، کاربر گفته بود که بازی قرار است به زودی و در روز ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) که «همزمان با رونمایی PS5» است معرفی شود. باید دید که درنهایت شایعه نسبتا قدیمی Assassin's Creed Ragnarok با چه سرنوشتی مواجه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.