نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 دی 1398
ساعت 16:00

موعد عرضه Final Fantasy 7 Remake تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس حدود دو ماه مانده به انتشار، اعلام کرد که Final Fantasy 7 Remake با تاخیر عرضه می‌شود.

کمپانی اسکوئر انیکس، امسال یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ یعنی بازی Final Fantasy 7 Remake را در صف عرضه دارد؛ بازی که از همان زمان معرفی و نمایش تریلر اولیه، بسیاری را مشتاق از راه رسیدن بازی و تجربه آن کرده بود. این بازی، تاکنون برای عرضه در روز ۳ مارس یعنی حدود دو ماه دیگر برنامه‌ریزی شده بود، ولی با توجه به اعلامیه جدید قرار است با حدود یک ماه تاخیر و در ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۹۹) منتشر شود. با توجه به صحبت‌های یوشینوری کیتاسه تهیه‌کننده بازی، انجام آخرین پولیش‌ها و بهبودها روی بازی که باعث می‌شود طرفداران بهترین تجربه ممکن از آن را داشته باشند، دلیل اصلی این تاخیر اعلام شده است. شما در ادامه صحبت‌های این تهیه‌کننده را مطالعه می‌کنید.

ما می‌دانیم که بسیاری از شما مشتاق از عرضه Final Fantasy 7 Remake هستید و تاکنون صبورانه منتظر ماندید تا آنچه که رویش کار می‌کنیم را تجربه کنید. ما به این منظور که بازی را تحویل دهیم که با استانداردهای ما کاملا هم‌راستا باشد، و کیفیتی داشته باشد که لایق طرفدارانمان باشد، تصمیم گرفتیم تا تاریخ عرضه بازی را به ۱۰ آوریل عقب بیاندازیم.

با گرفتن این تصمیم دشوار، سازندگان چند هفته فرصت بیشتر کسب می‌کنند تا اخرین پولیش‌ها را در بازی اعمال کرده و بازی را تحویل دهند که بهترین تجربه ممکن را ارائه کند. من از جانب کل تیم، از همه به خاطر این اتفاق پوزش می‌خواهم چون این به معنی صبر و انتظار بیشتر برای طرفداران است.

باید گفت که گرچه اعلام این تاخیر ناگهانی بود، ولی درمقایسه با بازی دیگر اسکوئر انیکس یعنی Marvel’s Avengers که آن هم تاخیر خورد، طرفداران را برای مدت کم‌تری به انتظار بیشتر برای عرضه فرا می‌خواند. با توجه به عقب افتادن عرضه بازی به ماه آوریل، حالا می‌توان گفت که این ماه با یک تقویم بسیار فشرده گیمینگی مواجه است. غیر از عرضه Final Fantasy 7 Remake در ۱۰ آوریل، بازی Resident Evil 3 در ۳ آوریل و Cyberpunk 2077 هم قرار است در ۶ آوریل منتشر شود که عرضه این تعداد بازی با فاصله کم از یکدیگر، به احتمال زیاد در فروش همه این عناوین تاثیر منفی خواهد داشت.

در هر صورت، بازی Final Fantasy 7 Remake قرار است در روز ۲۲ فروردین ۹۹ به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.