نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 دی 1398
ساعت 14:00

بازی Marvel’s Avengers با تاخیر عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو کریستال داینامیکس به تازگی اعلام کرده که بازی Marvel’s Avengers با سه ماه تاخیر منتشر می‌شود.

طرفداران داستان‌ها و شخصیت‌های ابرقهرمانی مارول، سال بزرگی را به خاطر عرضه بازی Marvel’s Avengers در پیش دارند. این بازی که حدود سه سال پیش معرفی شد، توسط استودیو خوشنام کریستال داینامیکس ساخته می‌شود و سازندگان تاکنون بارها وعده یک تجربه لذت‌بخش را به طرفداران داده‌اند. این بازی گرچه با توجه به تیزرها و اطلاعیه‌های قبلی قرار بود در ۱۵ می ۲۰۲۰ عرضه شود؛ ولی اطلاعیه تازه کریستال داینامیکس نشان می‌دهد که طرفداران برای دریافت بهترین تجربه ممکن از بازی باید چند ماه بیشتر نسبت به موعد عرضه قبل صبر کنند. با توجه به این اطلاعیه، تاریخ عرضه بازی Marvel’s Avengers حالا به ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۹۹) منتقل شده است.

در پست توییتری کریستال داینامیکس که از طریق حساب رسمی بازی منتشر شده، این شرکت گفته که گرچه تصمیم به تاخیر بسیار سخت بوده است، ولی این تاخیر در عرضه به این دلیل است که به سازندگان، کمک می‌کند تا بازی را بیش از پیش ارتقا داده و آن را به بهترین تجربه ممکن برای یک بازی Avengers تبدیل کنند. استودیو همچنین گفته که اطمینان دارند این چند ماه صبر بیشتر درنهایت ارزش خود را به طرفداران نشان خواهد داد. لازم به ذکر است که ناشر این بازی یعنی اسکوئر انیکس، یک بازی موردانتظار دیگر خود یعنی Final Fantasy VII Remake را هم با تاخیر منتشر خواهد کرد؛ گفتنی است که البته در صورت مقایسه، این بازی با تاخیری کم‌تر و حدودا یک ماهه منتشر می‌شود.

بازی Marvel’s Avengers حالا طبق اطلاعیه جدید، قرار است در روز ۱۴ شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.