نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 دی 1398
ساعت 14:00

سازندگان Marvel’s Avengers انتظار دریافت بازخوردهای منفی دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شان اسکایگ از Crystal Dynamics، اخیرا گفته که سازندگان انتظار دریافت بازخوردهای منفی برای بازی Marvel’s Avengers را داشتند.

بازی Marvel’s Avengers به عنوان یک بازی ابرقهرمانی جاه‌طلبانه از دنیای «انتقام‌جویان مارول»، حدود سه سال پیش رونمایی شد و با توجه به اعلام های قبلی نیز قرار بود که در اواخر بهار ۲۰۲۰ عرضه شود. پیرامون این بازی، البته کریستال داینامیکس اخیرا تایید کرد که طرفداران برای عرضه باید حدود ۳ ماه بیشتر صبر کنند چون موعد انتشار برای اواخر تابستان عقب افتاده است. جدای از این، Marvel’s Avengers البته در نمایش‌های قبلی هم که در طول سال ۲۰۱۹ داشت چندان در جلب رضایت طرفداران موفق نبود و نقدهای مختلفی پیرامون آن مطرح می‌شد. با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه، به تازگی مصاحبه تازه‌ای از Shaun Escayg با مجله پلی‌استیشن منتشر شده که او در این رابطه هم اظهارنظر کرده است.

وقتی که من وارد تیم شدم، این پروژه هنوز در ابتدای راه بود و آن‌ها یک چارچوب کلی از آن داشتند. اینجا طرح من این بود که درگیری‌های واقعی که می‌توانست در مسیر هر کدام از کاراکترها قرار بگیرد را پیدا کنم و اینکه این موارد چطور می‌توانستند خط داستانی را پیش ببرند. اینکه این درگیری‌ها چه تاثیری روی مهارت‌های این شخصیت‌ها و نحوه بازی دارد و یا در مسیر تکامل شخصیتی‌شان چه تاثیری می‌گذارد.

لازم به ذکر است که اسکایگ تا پیش از پیوستن به کریستال داینامیکس، سال‌ها یکی از بازیسازان ارشد استودیو ناتی داگ بوده و عناوینی نظیر The Last of Us، Uncharted 4 و کارگردانی Uncharted The Lost Legacy هم در کارنامه او به چشم می‌خورد که به این ترتیب، او تجربه کاملا قابل قبولی را از کار روی بازی‌های داستان محور دارد. او در ادامه گفت:

مارول تاریخچه‌ای ۸۰ ساله دارد که شامل کامیک‌بوک‌ها و دیگر مدیاهای رسانه‌ای هستند. این هم از تعداد بسیار زیادی داستان تشکیل می‌شود که خوب البته بسیاری از آن‌ها دیگر فراموش شده‌اند. ولی خوب شما می‌دانید بسیاری از طرفداران وقتی فیلم‌های سینمایی مارول از راه رسیدند کاملا از آن‌ها استقبال کردند. مثل اینکه تصوری از این داشتند که آیرون من چه ویژگی‌های مشخصی مثل نحوه حرف زدن دارد! حالا ما هم با همین موارد مواجه هستیم و به نوعی چنین واکنش‌هایی را برای بازی پیش‌بینی می‌کردیم.

همان‌طور که اشاره شد، بازی انتقام‌جویان مارول حالا قرار است با تاخیر نسبت به تاریخ قبلی و در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ۹۹) منتشر شود. لازم به ذکر است که این وقت بیشتر به سازندگان امکان پولیش و بهبودهای بیشتر بازی را می‌دهد تا درنهایت با یک تجربه کم‌نقص‌تر مواجه باشیم. بازی Marvel’s Avengers در ۱۴ شهریور ۹۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.