نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 29 دی 1398
ساعت 14:00

صبر بیشتر برای عرضه Cyberpunk 2077 ارزش خود را نشان می‌دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو CD Projekt Red اخیرا به طرفداران وعده داده که صبر بیشتر آن‌ها برای عرضه Cyberpunk 2077، درنهایت ارزش خود را نشان خواهد داد.

در هفته اخیر، تعدادی از بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۲۰ با اعلام تاخیر در عرضه نسبت به موعد انتشار قبلا اعلام شده مواجه بودند. یکی از مهم‌ترین این عناوین، بازی نقش‌آفرینی بعدی سی‌دی پراجکت یعنی سایبرپانک ۲۰۷۷ بود که طرفداران از سال ۲۰۱۳ تیزرهای مربوط به آن را دیده بودند. با توجه به اینکه بازی به همین شکل هم چندین سال است که طرفداران را منتظر نگه داشته، چند ماه تاخیر بیشتر باعث شد تا برخی طرفداران ناراحتی خودشان را ابراز کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، تعدادی از بازیسازان شاغل در Cyberpunk 2077 اخیرا از طریق حساب‌های توییتری خود اقدام به واکنش نسبت به خبر تاخیر در عرضه بازی کرده‌اند.

Miles Tost از طراحان مرحله سی‌دی پراجکت که هم‌اکنون هم روی توسعه Cyberpunk 2077 کار می‌کند، گفته که گرچه خبر تاخیر خوردن انتشار بازی می‌تواند باعث ناامیدی طرفداران شود، ولی قطعا این انتظار در پایان ارزش خودش را نشان خواهد داد. Łukasz Babiel یکی دیگر از بازیسازان استودیو نیز وعده داده که طرفداران نباید نگران باشند چون آن‌ها بازی که وعده داده بودند را آماده خواهند کرد. شما در ادامه پست Miles Tost را مشاهده می‌کنید:

سلام. اگر شما را ناامید کردیم متاسف هستیم. اما این کار ارزش خود را در پایان کار نشان می‌دهد. ممنون از شما که همچنان از ما حمایت می‌کنید.

با توجه به تاخیر خورد عرضه بازی، برخی فعالان این موضوع را مثبت از این جهت دانستند که حالا، دوره کرانچ کردن ساخت بازی کوتاه‌تر می‌شود. با این حال تحلیلگران این موضوع را رد کرده‌اند و گفتند که این تاخیرها به عکس، باعث طولانی‌تر شدن دوره کرانچ برای بازایسازان می‌شود. لازم به ذکر است که دوره کرانچ، معمولا در همه پروژه‌های بزرگ وجود دارد که چند ماه انتهایی ساخت پروژه‌ها و بالا رفتن ساعات کار، استرس و فشار روی بازیسازان برای آماده کردن محصول در موعد اعلام‌شده را شامل می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، Cyberpunk 2077 تنها بازی نبود که در هفته اخیر با اعلام تاخیر در عرضه مواجه بود و عناوین Final Fantasy VII Remake، Marvel’s Avengers و Marvel’s Iron-Man VR هم تاخیر خوردند. بازی سایبرپانک 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.