نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 بهمن 1398
ساعت 14:00

پلاتینیوم گیمز وب‌سایت جدیدی به نام Platinum 4 راه‌اندازی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پلاتینیوم گیمز، وب‌سایت تبلیغاتی تازه‌ای با عنوان Platinum 4 راه‌اندازی کرده که می‌تواند اشاره به یک بازی جدید باشد.

پیرامون استودیو PlatinumGames، این روزها خبرهای زیادی منتشر شده و جدای از شایعه محتمل بودن تصاحب سال ۲۰۱۹ استودیو توسط مایکروسافت، آن‌ها اخیرا بودجه مناسبی هم از شرکت سرمایه‌گذاری چینی Tencent دریافت کرده بودند. جدای از این موارد، این شرکت ژاپنی هم‌اکنون روی چند پروژه مختلف به صورت همزمان نیز کار می‌کند. آن‌ها درحال حاضر بازی Babylon’s Fall برای عرضه روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را در دست ساخت دارند و از طرفی دیگر، بازی Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ نیز مراحل تولید خودش را می‌گذراند. بدون در نظر گرفتن این پروژه‌ها، پلاتینیوم گیمز اخیرا یک وب‌سایت تیزر به نام Platinum 4 راه‌اندازی کرده که احتمالا اشاره به بازی بعدی آن‌ها دارد.

پیرامون وب‌سایت، البته مورد قابل اشاره چندانی غیر از عدد ۴ وجود ندارد. شرکت اخیرا پروژه پورت کردن بازی The Wonderful 101 برای نینتندو سوییچ را هم با کمک راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری پول در KickStarter تایید کرده که برخی معتقدند وب‌سایت جدید درواقع اشاره‌ای به همین پروژه است. با این حال باید بیشتر منتظر ماند و دید که وب‌سایت تیزر Platinum 4 درنهایت به ماهیت کدام بازی اشاره دارد. این امکان نیز کاملا وجود دارد که Platinum 4 اشاره به یک بازی یا فرنچایز جدید باشد.

همان طور که اشاره شد، PlatinumGames درحال حاضر چند پروژه مختلف را به صورت همزمان پیش می‌برد و طرفداران بیش از هر چیز، مایل به عرضه به موقع و با کیفیت بازی‌های Babylon’s Fall و Bayonetta 3 هستند. پیرامون Babylon’s Fall شرکت قبلا گفته بود که برای این بازی در تابستان ۲۰۲۰ اطلاعات تکمیلی بیشتر منتشر خواهد شد. با این حال Bayonetta 3 عنوانی است که بیشتر طرفداران امیدوار به عرضه سال ۲۰۱۹ آن بودند، اتفاقی که رخ نداد و درحال حاضر هم مشخص نیست که این بازی در چه زمانی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.