نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 اسفند 1398
ساعت 15:00

اکتیویژن برای پیدا کردن یک درزدهنده اطلاعات از Reddit شکایت کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که اکتیویژن برای پیدا کردن لیک‌کننده اولیه ماد بتل رویال Warzone، برای وب‌سایت Reddit احضاریه صادر کرده است.

یک سند دادگاه نشان می‌دهد که شرکت Activision با هدف پیدا کردن درز دهنده اولیه اطلاعات از ماد بتل رویال Warzone در بازی Call of Duty Modern Warfare، شکایت رسمی علیه Reddit ثبت کرده است. براساس این شکایت که مطابق قانون DMCA (قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال) تنظیم شده، یک احضاریه برای Reddit احضار شده تا درنهایت هویت شخص لیک کننده مشخص شود. گفتنی است که لیک شدن اطلاعات دقیق مرتبط با این ماد بتل رویال، درحالی انجام شد که اکتیویژن هنوز به صورت رسمی حتی چنین حالتی را برای بازی Modern Warfare تایید نکرده بود.

لازم به ذکر است که گرچه این پست مورد اشاره مدتی هست که از ردیت حذف شده است، با این حال براساس اطلاعاتی که ارائه می‌کرد جزئیات جالب توجهی را از جمله تصاویر هنری یا نام رسمی Modern Warfare: Warzone افشا کرده بود. جدای از این پست، حتی موارد درز اطلاعاتی دیگری نیز از ماد Warzone در طول چند ماه گذشته از طریق پلتفرم‌های مختلف وجود داشته که همگی از یک ویژگی بسیار مهم و هنوز اعلام نشده از بازی پرده بر می‌داشتند. برای مثال در ماه دسامبر، نقشه این ماد به شکل غیررسمی افشا شد و در اوایل همین ماه میلادی نیز این نقشه به صورت کامل لیک شده بود.

احضاریه صادرشده برای ردیت برمبنای قانون DMCA، به اکتیویژن اجاز می‌دهد تا موارد نقض کپی رایت متعلق به خودش را به اطلاع برساند و ردیت نیز برمبنای این قانون حقوق مشخصی را دراختیار و در صورت پذیرش احضاریه می‌تواند از خود دفاع کند، یا درنهایت هویت کاربر را دراختیار اکتیویژن بگذارد. درهر صورت باید دید که سرنوشت این پرونده چگونه رقم می‌خورد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.