نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 اسفند 1398
ساعت 09:00

شیوع ویروس کرونا در چین باعث کمبود هدست‌های Valve Index می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Valve اخیرا گفته که به خاطر شیوع ویروس کرونا در چین، عرضه هدست‌های Valve Index کم‌تر از برآوردهای اولیه خواهد بود.

شرکت Valve به عنوان مالک پلتفرم فروشگاهی توزیع دیجیتال استیم، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌ها برای بازیکنان پی‌سی است و با در نظر گرفتن عرضه بازی Half-Life: Alyx و همچنین هدست‌های واقعیت مجازی اختصاصی خود یعنی Valve Index، سال بسیار بزرگی را هم در پیش دارد. بازی Half-Life: Alyx که اخیرا تاریخ عرضه دقیق آن نیز مشخص شد، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی بسیار محبوب Half-Life است که البته این نسخه، قرار است تنها از طریق هدست‌های واقعیت مجازی قابل تجربه باشد. با در نظر گرفتن این واقعیت، عرضه هدست‌های Valve Index نیز برای این کمپانی، به اندازه انتشار Half-Life: Alyx از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پیرامون هدست‌های اختصاصی ولو، این شرکت اخیرا در یک بیانیه توضیح داده که گرچه Valve Index قطعا تا پیش از عرضه بازی Half-Life: Alyx وارد بازار خواهد شد، با این حال تاثیر شیوع ویروس کرونا و بحران ناشی از آن موجب شده تا تعداد واحدهای تولید شده از این هدست‌ها کم‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه باشد که این موضوع، درنهایت منجر به کمبود هدست‌ها در بازار خواهد شد. شما در ادامه این اطلاعیه را مطالعه می‌کنید:

با توجه به عرضه ۲۳ مارس (۴ فروردین ۹۹) بازی Half-Life: Alyx، ما به سختی مشغول کار هستیم تا میزان تقاضای بازار برای هدست‌های Valve Index را پوشش دهیم، و قصد داریم این اطمینان را بدهیم که این هدست‌ها تا پیش از انتشار رسمی بازی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند. با این حال شیوع جهانی ویروس کرونا در روند تولید این هدست‌ها مطابق جدول زمانی ما تاثیرگذار بوده و به این ترتیب، ما تعداد واحدهای کم‌تری را برای فروش در ماه‌های پیش رو، به نسبت تعداد واحدهایی که ما در ابتدا برنامه عرضه آن را داشتیم عرضه خواهیم کرد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که گرچه Half-Life: Alyx یک بازی تولیدی ولو محسوب می‌شود، ولی تجربه این بازی محدود به هدست‌های جدید Valve Index نیست و این بازی در تعداد دیگری از هدست‌های VR موجود در بازار برای رایانه‌های شخصی نیز قابل تجربه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.