نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 اسفند 1398
ساعت 18:00

CD Projekt RED نیز از حضور در PAX East 2020 انصراف داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم اعلام اطمینان قبلی شهردار بوستون، حالا CD Projekt نیز به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا از حضور در PAX East انصراف داد.

شیوع ویروس جدید COVID-19 یا کرونا، در طول چند ماه اخیر روند رشد سریعی را داشته که غیر از بیش از ۷۰ هزار مورد ابتلا و بیش از دو هزار مورد مرگ ناشی از ابتلای به این ویروس در چین، این ویروس به خارج از چین نیز راه پیدا کرده و هر روز خبرهای بیشتری از گسترش موارد ابتلا به آن منتشر می‌شود. این اپیدمی تازه، البته در صنعت بازی نیز تاثیرات مختلفی گذاشته است و رویدادهای اعلام شده زیادی در سراسر دنیا، با شرایط غیرمنتظره‌ای مواجه شدند. یکی از رویدادهای موردانتظار گیمینگ، PAX East 2020 است که قرار است از دو روز دیگر کار خود را شروع کند و علیرغم اعلام امادگی اولیه بسیاری از شرکت‌های مهم، اخیرا خبرهایی از انصراف برخی کمپانی‌های بزرگ نظیر سونی و اسکوئر انیکس از حضور در رویداد منتشر شده است.

به تازگی Stephanie Bayer از بازیسازان شاغل در استودیو لهستانی CD Projekt RED، در حساب توییتری خود فاش کرده که اعضای این تیم نیز برنامه حضور در PAX East 2020 را لغو کردند و به این ترتیب، بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 احتمالا فاقد نمایش خاصی در رویداد خواهد بود. این بازیساز البته گفته که احتمالا او در ماه آینده در رویداد GDC 2020 شرکت خواهد کرد.

تاکنون شرکت‌های مختلفی از انصراف کامل یا حضور کم رنگ در PAX East 2020 خبر دادند؛ با این حال هنوز هم شرکت‌ها و ناشران بزرگ و کوچک دیگری نیز هستند که انتظار می‌رود در این رویداد شرکت کنند. پیرامون سی‌دی پراجکت، بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، گوگل استیدیا و پلتفرم استریمی GeForce Now عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.