نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 اسفند 1398
ساعت 15:00

نیل دراکمن ساخت یک نسخه جدید از سری Uncharted را محتمل دانست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نیل دراکمن اخیرا گفته که ناتی داگ ممکن است روزی مجددا یک نسخه جدید از سری آنچارتد را تولید کند.

نیل دراکمن نائب رئیس استودیو ناتی داگ که یکی از کارگردانان بازی Uncharted 4 نیز بوده، اخیرا اشاره کرده که ممکن است روزی استودیو تصمیم به بازگشت به سری آنچارتد بگیرد و یک نسخه جدید از آن تولید کند. شما این صحبت‌ها که از دقیقه ۴۴:۳۰ در یک لایواستریم مشترک با تروی بیکر، اشلی جانسون و نولان نورث گفته شده را در ادامه مطالعه می‌کنید.

ما خوش‌شانس هستیم که از جانب سونی برای انتخاب بازی که قصد ساخت آن را داریم آزادی عمل دراختیار داریم. ما در گذشته بازی Uncharted 4 را ساختیم و از آن زمان یک نسخه جدید از این سری را تولید نکردیم. ممکن است یک روز این کار را انجام دهیم. باید ببینیم چه پیش می‌آید.

پس از این نولان نورث که صداپیشه شخصیت اصلی سری یعنی «نیتن دریک» بوده است نیز گفت که آن‌ها در این باره قبلا هم با یکدیگر صحبت کرده بودند و چیزی که دراکمن گفت می‌تواند مثل بمب در فضای اینترنت منفجر شود.

دراکمن و تیم او که درحال حاضر در مقام Creative director، آخرین مراحل ساخت بازی The Last of Us 2 را پشت سر می‌گذارند، از محبوبیت بالایی نیز نزد طرفداران پلی‌استیشن برخوردار است و صحبت‌های او مشابه کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War 2018 همیشه بازتاب وسیعی در بین طرفداران پلی‌استیشن دارد. در هر صورت و در شرایط فعلی، ناتی داگ با تیم کامل خود مشغول تولید The Last of Us 2 است و هیچ گونه اشاره یا خبری از احتمال تولید Uncharted 5 وجود نداشته است. گفتنی است است که Uncharted 4 از نظر داستانی یک حسن ختام برای شخصیت اصلی و محوری بازی یعنی نیتن دریک بود و ناتی داگ درواقع خط داستانی این شخصیت را به شکلی فراموش نشدنی به فرجام رساند. پس از آن بازی گرچه بازی پنجم سری هرگز ساخته نشد، ولی یک نسخه فرعی با عنوان Uncharted: The Lost Legacy در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که نشان داد این مجموعه، بدون کاراکتر نیتن دریک نیز می‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

بازی بعدی ناتی داگ، عنوان به شدت موردانتظار The Last of Us Part 2 است که حدود ۳ ماه دیگر در ۲۹ می (۹ خرداد ۹۹) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.