نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 06 فروردين 1399
ساعت 15:00

رونمایی نزدیک از بازی انحصاری Xbox Series X با مشخصات 4K 120 FPS

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Dynamic Voltage Games به زودی یک بازی انحصاری Xbox Series X با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 را معرفی می‌کند.

انتظارها برای از راه رسیدن کنسول‌های بازی خانگی نسل آینده تا چند ماه دیگر به پایان می‌رسد و تا آن زمان، دو شرکت اصلی حاضر در این بازار یعنی مایکروسافت و سونی به معرفی ویژگی‌ها، سرویس‌ها، بازی‌ها و دیگر مواردی که هنوز از Xbox Series X و PlayStation 5 فاش نشدند خواهند پرداخت. با توجه به سخت‌افزار بسیار قدرتمند این دو کنسول، یکی از مهم‌ترین مواردی که برای نسل بعدی بازی‌های ویدیویی تایید شده امکان اجرای عناوین با ابعاد تصویر 4K و با نرخ فریم‌های بسیار بالا تا ۱۲۰ فریم در ثانیه است. در این رابطه، اخیرا استدیو Dynamic Voltage Games تایید کرده که در طول هفته پیش رو، قرار است از اولین بازی انحصاری خودشان برای پلتفرم Xbox Series X را رونمایی کنند؛ بازی که قرار است با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 فریم در ثانیه در این کنسول اجرا شود.

در ادامه هفته پیش رو، من از گیم‌پلی بازی خودمان که انحصاری Xbox Series X است رونمایی خواهم کرد. این بازی قرار است با مشخصات 4K 120 FPS اجرا شود. این یک خبر خوب است، ولی خبر بد این است که نمی‌توانم آن را به صورت 4k/120 ضبط کنم.

با توجه به این توییت از حساب رسمی Dynamic Voltage Games، البته مشخص نیست که گیم‌پلی بازی جدید به صورت 4k/120 منتشر می‌شود، یا این صرفا به صورت شوخی گفته شده است. در هر صورت، این بازی اولین عنوان انحصاری نیست که تاکنون برای ایکس‌باکس سری ایکس تایید شده و پیش از این، بازی‌های Halo Infinite و Hellblade 2 از مجموعه استودیوهای فرست پارتی ایکس‌باکس هم معرفی شده بودند.

کنسول بازی خانگی نسل نهمی Xbox Series X قرار است در جریان تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.