نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 11 فروردين 1399
ساعت 12:00

اسکوئر انیکس دو بازی دیگر Kingdom Hearts را در دست ساخت دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تتسویا نومورا خالق سری Kingdom Hearts تایید کرده که دو بازی دیگر نیز از این مجموعه در حال تولید هستند.

پس از سال‌ها انتظار طرفداران مجموعه Kingdom Hearts، خط داستانی Dark Seeker saga با از راه رسیدن بازی Kingdom Hearts 3 سرانجام به پایان رسید. علیرغم این موضوع، البته هنوز موارد بیشتری در این سری وجود دارند که باعث می‌شود طرفداران برای ساخته شدن عناوین بیشتر امیدوار باشند. اسکوئر انیکس نیز با توجه به موفقیت قابل توجه سری و وجود طرفداران مشتاقی که برای آن وجود دارند، مایل به سرمایه‌گذاری بیشتر روی سری نیز هست و در همین رابطه، مدتی پیش بازی جدید Kingdom Hearts: Dark Road نیز معرفی شد که قرار است برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شود.

پیرامون احتمال ساخته شدن بازی‌های بزرگ‌تر و اصلی در این سری، تتسویا نومورا خالق سری Kingdom Hearts به تازگی در یک مصاحبه تایید کرده که کمپانی اسکوئر انیکس، همین حالا نیز مشغول ساخت دو بازی دیگر برای مجموعه است که البته در تیم‌های دیگری ساخته می‌شوند. او در یک بخش جالب دیگر نیز گفته که درواقع یکی از این دو بازی، قرار است به زودی معرفی شود.

پیرامون ساخته شدن بازی جدید در این سری، در سال ۲۰۱۹ نیز شایعاتی وجود داشت ولی تاییدیه اخیر نومورا فراتر از امیدواری طرفداران است و درواقع، دو تیم جداگانه روی ساخت دو بازی جدید برای سری کار می‌کنند آخرین نسخه این سری یعنی بازی Kingdom Hearts 3 در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این عنوان با امتیاز 9٫2 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.