نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 22 فروردين 1399
ساعت 12:00

توضیحات تازه سی‌دی پراجکت درباره محتواهای DLC بازی Cyberpunk 2077

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته CD Projekt RED، برنامه معرفی DLC برای بازی Cyberpunk 2077 مشابه The Witcher 3 است.

محصول بعدی استودیو سی‌دی پراجکت، بازی Cyberpunk 2077 قرار است در اواخر تابستان ۲۰۲۰ عرضه شود و این شرکت، از قبل وعده داده بود که برنامه‌هایی برای پشتیبانی‌های پس از عرضه بازی نیز دارد. در حال حاضر، مشخص نیست که این بازی چه بسته‌های الحاقی یا گسترش‌دهنده‌ای دریافت خواهد کرد، ولی به گفته رئیس استدیو یعنی Adam Kiciński، زمان‌بندی که برای معرفی بسته‌ها درنظر گرفته شده مشابه برنامه پیاده‌شده برای The Witcher 3 است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که تا قبل از عرضه بازی در سپتامبر/شهریور، این بسته‌ها معرفی شوند.

در نکته جالب دیگری که Kiciński به آن اشاره کرده، بازی سایبرپانک 2077 قرار نیست کم‌تر از The Witcher 3 بسته الحاقی دریافت کند و به این ترتیب حداقل می‌توان انتظار دریافت دو بسته expansions را برای این بازی داشت. با در نظر گرفتن سابقه عرضه دو بسته expansions بسیار بزرگ و پرمحتوا برای بازی ویچر 3، انتظار می‌رود که این اتفاق برای Cyberpunk 2077 نیز تکرار شود.

عرضه یک حالت مخصوص چندنفره و آنلاین برای بازی بعدی سی‌دی پراجکت، البته از قبل تایید شده بود و در حال حاضر می‌دانیم که این حالت در دست ساخت قرار داشته و قرار است مدتی پس از عرضه بازی اصلی منتشر شود. توسعه‌دهندگان استودیو، درحال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا از منازل و به شکل از راه دور روند تکمیل ساخت بازی را پیش می‌برند؛ با این حال CD Projekt همچنان معتقد است که تاخیری در عرضه بازی اتفاق نخواهد افتاد.

Cyberpunk 2077 قرار است در روز 17 سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.