نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 22 فروردين 1399
ساعت 15:00

مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل بازی Final Fantasy 7 Remake

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به انتشار بررسی‌های اولیه بازی Final Fantasy VII Remake، مدت زمان تقریبی برای تکمیل بازی مشخص شده است.

طرفداران سری فاینال فانتزی، پس از مدت‌ها انتظار و پشت سر گذاشتن مشکلات مختلف، سرانجام تا ساعاتی دیگر رسما شاهد عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake خواهند بود. با توجه به این موضوع و البته این نکته که نقد و بررسی‌های مرتبط با این بازی نیز به تدریج در حال انتشار هستند، حالا می‌توان برآورد تقریبی از مدت زمانی که طول می‌کشد تا بازی تکمیل شود داشت. گفتنی است که بازی تاکنون بازخوردها و امتیازات بسیار عالی دریافت کرده و درحال حاضر، میانگین نمرات آن در متاکریتیک 87 است که بسیار بالا درنظر گرفته می‌شود. منتقدین در مجموع از گرافیک و جلوه‌های بصری بازی و همچنین گسترش چشمگیر دنیا و وقایع داستانی به نسبت بازی اورجینال تمجید کردند.

بازی Final Fantasy 7 Remake، البته نسخه بازسازی‌شده و گسترش‌یافته از تنها یکی از بخش‌های بازی اورجینال یعنی «میدگار» است؛ بخشی که در بازی اصلی بین ۷ تا ۸ ساعت زمان برای تکمیل نیاز داشت. با این حال این بخش در نسخه ریمیک، به قدری گسترش یافته که تبدیل به یک بازی مستقل شده، و سازندگان قصد دارند درآینده، بقیه بخش‌های بازی اورجینال را نیز به همین شکل بازسازی کنند. با توجه به اشارات برخی منتقدین، می‌توان گفت که بازی جدید در مجموع شامل ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیم‌پلی تا سکانس پایانی بازی است که در مقایسه با بازی اورجینال، نشان از یک دنیای پرمحتواتر و بسیار گسترده‌تر برای اکتشاف دارد. البته این نکته نیز باید ذکر شود که این مدت زمان برای تکمیل، کاملا وابسته به کیفیت و نوع بازی هر بازیکن است و این میزان می‌تواند کم‌تر یا بیشتر هم بشود.

این مدت زمان، قابل مقایسه به کل بازی اورجینال نیز هست و نشان می‌دهد که اسکوئر انیکس درواقع درحال تبدیل هر کدام از بخش‌های بازی اورجینال به یک بازی کامل و مستقل است. سازندگان، جدای از گسترش دادن دنیای بازی از طریق بزرگ‌تر شدن داستان، مراحل، سایدکوئست‌ها و ... جزئیات فنی متعددی را هم در بازی گنجاندند که باعث رضایت بازیکنان قدیمی و جدید می‌شود.

Final Fantasy VII Remake قرار است در ادامه امروز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. این زمان با توجه به شرایط قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا، موعد مناسبی برای عرضه یک بازی طولانی نیز هست، خصوصا اینکه در هفته اخیر شاهد عرضه بازی Resident Evil 3 نیز بودیم که نقدهای متعددی به کوتاه بودن کمپین داستانی آن وارد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.