نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 23 فروردين 1399
ساعت 09:00

نسخه کاملا نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 به کار بیشتری احتیاج دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته سی‌دی پراجکت، نسخه صددرصد نسل نهمی Cyberpunk 2077 با تاخیر نسبت به عرضه کنسول‌ها منتشر می‌شود.

شرکت CD Projekt RED، در جریان گزارش مالی اخیر خود اطلاعات مهمی را در ارتباط با بازی بزرگ بعدی خود یعنی سایبرپانک 2077 به اشتراک گذاشت. تاکید مجدد روی تاریخ عرضه فعلی بازی و همچنین اشاره به موعد معرفی بسته‌های الحاقی از این جمله هستند. در ارتباط با این بازی، اشاره تازه‌ای پیرامون نسخه نسل نهمی آن نیز وجود دارد که جالب به نظر می‌رسد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که سی‌دی پراجکت قبلا نیز پس از معرفی سرویس Smart Delivery کنسول ایکس‌باکس سری ایکس، عرضه بروزرسانی رایگان نسل نهمی برای این کنسول را تایید کرده بود.

Michal Nowakowski از سی‌دی پراجکت، به تازگی گفته که گرچه بروزرسانی نسل نهمی بازی از همان زمان عرضه کنسول Xbox Series X در دسترس قرار خواهد گرفت، ولی «نسخه تماما نسل نهمی» بازی که از ویژگی‌های نسل جدید استفاده کامل می‌کند، به کار بیشتری نیاز داشته و با تاخیر عرضه می‌شود:

پیرامون کنسول بعدی مایکروسافت، همان‌طور که گفتم و همان‌طور که قبلا به شکل رسمی اعلام کردیم، بازیکنان این کنسول از همان موعد لانچ کنسول امکان دسترسی به بروزرسانی رایگان نسل نهمی بازی و قابلیت‌های بین نسلی را پیدا خواهند کرد. با این وجود، وقتی صحبت درباره نسخه صددرصد نسل نهمی بازی باشد، این ورژن با تاخیر منتشر می‌شود. ما هنوز زمان عرضه دقیقی برای آن بروزرسانی اعلام نکردیم و اظهارنظر جدیدی هم در این باره نمی‌توان مطرح کرد.

پس از این صحبت و اشاره به کنسول بعدی مایکروسافت، Nowakowski درباره نسخه نسل نهمی بازی برای کنسول بعدی سونی نیز توضیحاتی را مطرح کرد:

تاکنون هیچ گونه اطلاعیه رسمی مشابهی از جانب پلی‌استیشن منتشر نشده و به این ترتیب ما واقعا نمی‌توانیم عرضه این نسخه برای کنسول بعدی را تایید یا تکذیب کنیم. اینجا ابتدا باید پلی‌استیشن درباره مباحثی از این دست شفاف‌سازی کند و بعد از آن، ما خوشحال خواهیم شد تا پیرامون نسخه نسل نهمی بازی روی کنسول بعدی پلی‌استیشن نیز اظهارنظر کنیم.

با توجه به این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد که سی‌دی پراجکت برای عرضه نسخه تماما نسل نهمی Cyberpunk 2077 به زمان بیشتری احتیاج داشته و این ورژن از بازی، در همان روز لانچ کنسول‌های بعدی در دسترس قرار نمی‌گیرد. این شرکت همچنین اظهارنظر درباره نسخه نسل نهمی بازی روی Xbox Series X را عملا به دلیل معرفی سرویس Smart Delivery از جانب مایکروسافت دانسته و CD Projekt برای تایید یا تکذیب عرضه چنین آپدیتی برای PS5، منتظر اعلام شدن سرویس‌های بین نسلی پلی‌استیشن 5 از جانب سونی است.

Cyberpunk 2077 قرار است در روز 17 سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.