نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 31 فروردين 1399
ساعت 15:00

بازیکنان کنسولی COD: Warzone قابلیت کراس پلی را غیرفعال می‌کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا فاش شده که بسیاری از بازیکنان کنسولی COD: Warzone، به خاطر تقلب برخی بازیکنان PC گزینه Crossplay این بازی را غیرفعال می‌کنند.

بازی ژانر بتل رویال Call of Duty: Warzone، از جمله عناوین رایگانی است که برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی منتشر شده و از قابلیت کراس‌پلی نیز پشتیبانی می‌کند. فعال بودن این گزینه، به بازیکنان یک پلتفرم اجازه می‌دهد تا با بازیکنان سایر پلتفرم‌ها نیز بازی کنند. این قابلیت، گرچه در میان بازیکنان محبوبیت خاصی دارد، ولی مشکلات خاص خود را نیز ایجاد می‌کند. در این رابطه، اخیرا گزارش شده که بسیاری از بازیکنان کنسولی ترجیح می‌دهند برای مواجه نشدن با بازیکنان پی‌سی که از روش‌های تقلب و چیت استفاده می‌کنند، این گزینه را برای بازی خود غیرفعال کنند.

این گزارش که اولین بار توسط یوروگیمر منتشر شده، اشاره می‌کند که بازیکنان کنسولی بازی Call of Duty: Warzone، بیش از پیش به بازیکنان متقلب پی‌سی برخورد کرده و به عنوان یک راهکار موقت برای عدم رویارویی با آن‌ها، دست به غیرفعال کردن کامل ویژگی کراس‌پلی می‌زنند؛ کاری که با توجه به همین گزارش چندان آسان هم نیست و درمجموع باعث رنجش بازیکنان کنسولی شده است که مایل هستند با بازیکنان پلتفرم‌های دیگر نیز بازی کنند.

لازم به ذکر است که هفته گذشته، اینفینیتی وارد از بن شدن بیش از هفتادهزار بازیکن متقلب در بازی COD: Warzone خبر داد و هشدار داد که از این پس با این دسته از بازیکنان برخوردهای بیشتر و جدی‌تری هم صورت می‌گیرد. با این وجود و علیرغم روش‌هایی که این استودیو برای مقابله با بازیکنان پی‌سی در پیش گرفته، به نظر می‌رسد که چنین مشکلاتی پایدار هستند و سازندگان بازی بایستی روش‌های مقابله کارآمدتری را معرفی کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.